Dag dames Na lange tijd niet meer hier te zijn geweest heb ik advies/ervaringen nodig/kan ik gebruiken. Sinds 6 weken heb ik een geweldige man ontmoet. Mijn kinderwens op pauze gezet en met de huisarts afgesproken de menstruatie die deze week moet starten (morgen of donderdag) een spiraal te plaatsen. Eisprong heb ik nog in de gaten gehouden met ovulatie testen. Op dinsdag een positieve test. Op zaterdag onveilig gevreeën. Nu anderhalve week verder voelde ik me gisteren raar, moe, lui. Getest en dit kwam eruit. Wie van jullie heeft ervaring met deze testen?
Uuh ik ken de testen niet maar zie wel 2 strepen! Als ik dat zelf zou hebben zou ik denken dat ie positief is en een kv test halen (2voor5euro)
Ik zou denken dat je zwanger bent Wel voor de zekerheid even een predictor of clearblue test ertegenaan. Ik ken deze testen niet en weet dus niet of deze wel eens vals positief uitslaan
Ik zie zeker 2 strepen. Heb je onveilig gevreeën voor de positieve test of erna, want dat haal ik niet uit je verhaal? Als het ervoor is zou je ongeveer op donderdag je eisprong hebben, dus 5 dagen voor je eisprong sex is kans. Op zaterdag erna lijkt de kans me heel klein, want met een eisprong op donderdag is deze op zaterdag niet meer te bevruchten. Zoals de meeste zeggen, haal een Predictor of Kruidvat 2v5.
JA dat heb ik inderdaad niet duidelijk omgeschreven Op dinsdag 29-09 positieve ovulatie test en zaterdag 3 okt onveilig gevreeën. Daardoor dacht ik al....hoe dan? Nu weet ik dat onveilig vrijen altijd een kans geeft, maar toch...
Dan zou je zeggen dat het niet kan, want je ei springt binnen 48 uur na de positieve test, dus donderdag. Dan 12 uur te bevruchten, dus zou theoretisch niet mogelijk zijn met sex op zaterdag. Of je ovulatie is later geweest. Heb je een foto van je ovulatietesttest?
Nee daar heb ik geen foto van. Maar ik test altijd door en de ochtend erna was hij alweer heel licht.
Dan zou ik toch een andere test halen. Je zou nu op 13 dpo zitten dus een CB difgitaal zou positief kunnen uitvallen. Maar zou eerst voor een streepjes test gaan en dan een betrouwbare zoals predictor early of kruidvat 2v5.
Thankz. Trekpleister heb ik ook nog in huis, werkt hetzelfde als die van Kruidvat. Ik ga het proberen.
Haha nee. Als dit het enige moment is geweest dan je onveilig seks heb gehad dan zal er iets zijn met je eisprong waardoor het toch bevrucht is. Dus of toch later gesprongen dan verwacht of 2 eieren