Vanmorgen positief getest! Volgens mijn berekeningen ben ik 14dpo maar ik heb vaak een korte luteale fase van 10 dagen. Deze maand overigens geen duidelijk positieve ovulatietest gevonden. Wat denken jullie hoever ik ben?
ja ik test ook altijd door. Gewoon voor mijn gevoel. Ik weet dat het geen zekerheid geeft, maar tot op een bepaalde hoogte ook weer wel als je ziet dat het oploopt.
HCG verdubbeld in 48 uur. dit is een hele gevoelige test dus het kan zeker. En de een maakt veel en de ander weinig HCG aan, kan zelfs bij dezelfde persoon per zwangerschap nog verschillen
Oke vond het al bijzonder maar is dus normaal haha. Moet het maar echt gaan geloven nu, zo onwerkelijk nog,op gevoelige borsten na nog helemaal geen klachten maar misschien ga ik spijt krijgen dat ik dit nu zeg haha.
Haha ja ik snap je. Klachten geeft een gevoel van het zit goed. Maar als je straks wel kotsmisselijk bent is het ook weer niet goed is mijn eigen ervaring
Inderdaad hopelijk blijft me dat gespaard, lijkt me echt heel vervelend dat je daardoor mogelijk moeilijk door kan functioneren