dit zijn de testen vanaf dinsdag en tot met vrijdag (vandaag) Eerste links is de eerste dag van testen Dinsdag twee keer getest en donderdag ook twee keer getest
Zie, ik zei toch dat hij er nog aankomt. Ik verwacht dat ie een dezer dagen gaat pieken en dus je eisprong gaat komen
Dag dames, Ik heb een vraagje. Kan je zwanger raken na seks te hebben na twee dagen van de eisprong? Dus 2 dagen na positief testen? Ik neem aan dat een positief test is de dag van de eisprong en ik voelde het ook want ik had die dag wel buikpijn en krampjes de hel dag. Dus Op 16/9 was mijn eisprong ( positief getest) en de dag erna (17/9) ook getest en was een heel licht streepje en niet meer donker zoals op 16/9. En op 18/9 wel seks gehad. Ook seks gehad voor de eisprong op 12/9. Dus is er wel een kans op een zwangerschap?
De dag van de positieve test is NIET de dag van de eisprong. Na 1 of 2 dagen NA de positieve test springt je ei pas. De pijn die je voelde is de laatste groeispurt VOOR de eisprong. je zou dus zwanger kunnen raken 2 dagen na de positieve test als die dag pas je ei springt. eerlijk gezegd is de kans heel klein dat je zwanger bent. 16/9 positieve test is waarschijnlijk 17/9 eisprong. 12/9 is dus best ver voor de eisprong en 18/9 is waarschijnlijk te laat geweest. Maar er is een kleine kans