Hallo, Wie kan mij antwoord/advies geven. Ik ben inmiddels 3 dagen overtijd terwijl ik een vrij regelmatige cyclus heb van 28 dgn. Nou heb ik op NOD dag negatief getest met kruitvattest(daar voor wel veel gedronken). Vandaag heb ik een poging gewaagd met een ovutest(omdat ik wel eens heb gehoord dat deze ook positief aan kunnen slaan als je zwanger bent, heb echt geen idee of dit waar is), deze test sloeg positief aan. vanmiddag heb ik getest met clear blue en die geeft ook negatief aan. Ik heb er zelf geen verklaring voor, ik heb ook nog totaal geen ongi klachten of het gevoel dat het er aan zit te komen. Ben wel erg moe en iedere ochtend misselijk. Kan het zo zijn dat mijn lichaam niet zo snel HCG aanmaakt?, ik moet er wel bij vertellen dat ik vorig jaar een BBZ heb gehad waarbij ze 1 eileider hebben moeten verwijderen, ik weet niet of dit invloed kan hebben. Of ligt het aan de testen?dat deze minder gevoelig zijn? Groetjes,
Kan idd zijn dat je lichaam niet zo snel HCG aanmaakt, sommige vrouwen testen pas met een week of zelfs met 2 weken overtijd positief. Het HCg-gehalte neemt iedere 3 dagen toe in je lichaam, dus ik zou over 3 dagen weer een testje wagen en het beste is om dan te testen met ochtend urine. Ovu-testen kunnen idd HCG traceren, maar helaas gelden ze niet als officiele positieve zwangerschapstest. Ik duim voor je dat het raak is Heel veel suces met het afwachten.
hey meiss vind het raar dat je ovutesten wel positief worden en je zw testen niet.. maar als jovutesten positief zijn bij een zwangerschap dan meten ze hcg, maar dan zou de zwangerschapstest dat toch al helemaal moeten doen? dus vind het idd raar.. mijn ovutesten blijven wit en mijn zw test juist positief, terwijl veel meiden juist positieve ovulatietesten hebben als ze zwanger zijn.. ik zou even een apotheek o.i.d bellen om te kijken wat die ervan zeggen.. anders eventueel naar je HA? normaal ben je redelijk regelmatig ongi zie ik.. of even testen met een gevoelige kv test met pipetje? wie weet heb je wel een late eisprong gehad en zit je nu nog voor NOD? liefs Daantje
Daantje 22..ik kan me nog heel goed herinneren dat ik twee weken gelden op een zaterdag mijn ei heb gevoeld..dus ik denk/vermoed dat ik op tijd mijn ei heb gehad. Wat die testen van de kv betreft met dat pipetje waar jij het over hebt zijn die gevoeliger dan de normale testen?. Ik hoor namelijk ook wel eens dat die van CB later positief kunnen testen omdat deze testen meer HCG nodig hebben. groetjes, Monique.
hey meiss bijna iedereen op dit forum zweert bij de kruidvat testen van 2 voor 5 euro met het pipetje.. die hebben minder hcg nodig dan vele andere testen. Ik testte hier 9 dagen na mijn eisprong en dus 4 dagen voor mijn NOD al positief mee.. ook de clear blue met conceptie indicator kan je al 4 dagen voor je NOD gebruiken en zegt meteen hoelang je zwanger bent ( de test van de reclame) dus wie weet is het het proberen waard.. ik hoop dat je snel een positieve test in handen krijgt meis liefs daantje
misschien heb je wel een hele late eisprong... dat daarom je ovu test positief was en dat je ei nu pas was... anders heb ik er ook geen verklaring voor.
Dames, bedankt voor de tip. Als ik morgen nog niet ongi bent ga ik maar eens die testen van het kruitvat proberen. Bedankt! groetjes, Monique.