http://img560.imageshack.us/img560/100/8qhk.jpg Net mn eerste ivf gehad, ben nu 15 dagen na punctie en 13 dagen na terugplaatsing. Ik ben echt erg bang dat mn testen een beetje hetzelfde blijven. Ik had al een knaller verwacht. Wat denken jullie? Is dit wel ok??
Vergelijk de eerste met de laatste, groot verschil toch?! HCG verdubbelt om de dag dus vind dit erg netjes hoor!
Inderdaad, vergelijk de 1e en laatste...dan zie je duidelijk verschil! Vind ze mooi oplopen! zwanger!gefeliciteerd!
Ik ben zo blij met jullie reacties! Moet er bijna om huilen want het is best moeilikk dat ik dit met niemand kan delen. Ja mn vriend maar die snapt er niks van hihi. Niemand weet dit, maar de dag dat ik positief testte is mn vader overleden. Het is best druk en veel en dat maakt me onzeker. Ik geloof dat dit zo bedoeld is...
Ach meis wat ontzettend verdrietig! Gecondoleerd met je grote verlies! Wat zul jij nu heen en weer geslingerd worden met je emoties..
Jeetje.. Gecondoleerd met het verlies van je vader.. heel veel sterkte gewenst. Maar natuurlijk ook gefeliciteerd met dit wondertje, probeer er wel van te genieten!
Ja het is heel raar, ik kan het nog moeilijk bevatten allemaal. Maar toch blijf ik rustig heel apart. Ik heb het mijn familie net verteld want ik wil dit delen. Ze waren zo blij, wel voorzichtig blij natuurlijk. Maar ik probeer van elk moment te genieten.