Ik ben eindelijk ongesteld te worden na 6 dagen overtijd te zijn. Ik had al twee negatieve :'( zwangerschapstesten gedaan over die zes dagen.. dus zat er beetje mee in wnr ik dan mijn regels ging krijgen. Maar heb ze dus sinds vanmorgen. Nu weer beginnen verlangen naar mijn volgende eisprong. Normaal had ik dus een cyclus van 28 dagen, maar met dat ik nu pas mijn regels heb gekregen, had ik nu een cyclus van 34 dagen. Dus moet ik nu plots constateren da'k plots onregelmatig ben en het moeilijker zal zijn om in te schatten wnr ik mijn volgende eisprong zal hebben. Ik heb nog nooit een ovulatiest gedaan, en denk dat ik het binnen twee weken wel eens ga doen. Hoe werkt dat precies? Zijn er hier veel vrouwen die dit gebruiken als ze onregelmatige cyclus hebben? Welke raad je aan? Bedankt meiden voor de hulp!
ik lees even mee ben deze ronde ook begonnen met ovulatietesten omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb. Ik zou de dipsticks van 123thuistesten niet aanraden, ik vind ze zelf erg licht en onduidelijk
ik heb erg onregelmatige cyclussen van 28-80 dagen. Ben dan ook gestart met ovulatietesten en direct zwanger. je zegt over 2 weekjes te starten, zou eerder over een dag of 8 starten aangezien je onregelmatig bent. ovulatietesten van zwanger en kids zijn zeker aan te raden elke dag op het zelfde tijdstip ongeveer ( liefst in late namiddag) een testje doen. ze zijn pas positief indien de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep heb je een positieve test , dan kan je direct aan de klus. je ei springt dan gemiddeld 24-48 uur na je posi test. maar kan ook wel eerder, of later hoop dat het wat duidelijk is. veel succes
Bedankt voor je reactie! leuk om te horen dat jij er veel baat bij had bij de ovulatietesten. Ik denk dat ik in de week van 3 december ga beginnen testen .. Hoeveel testjes zitten er meestal in een pakje? want er staat wel dat je elke dag best test vanaf je je eisprong verwachtende bent. Maar als je al vijf dagen op rij wil testen,...
ik heb de laatste cyclys 60 dagen na elkaar moeten testen vooral ik mijn ei vond. maar het had geloond, daarna een positieve zwangerschaptest je koopt er hoeveel je er wenst he voor 10 is het rond de 8 euro ik bestelde er 60 : en dat was 40 per pakketje zitten er ook enkele zwangerschapstesten
Bij mijn eerste de ovulatietests gebruikt en op dag 10 van de cyclus begonnen. En je moet geduld hebben bij een lange cyclus, heel veel geduld... Ik heb in totaal 17 dagen elke middag getest en toen had ik een knaltest. Ook maar 1 dag. Niet ervoor en de dag erna ook niet. Dus meteen die dag geklust en ik geloof de avond erna ook nog en toen bleek ik zwanger. Deze keer beter op mijn lijf gelet en toen ik het vruchtbare slijm spotte onze kans gegrepen. Je moet wel exact doen wat er op de bijsluiter staat. Dus niet teveel drinken en een behoorlijke tijd niet plassen. Succes!
De testen van www.zwanger&kids.nl zijn heel erg goed!! Ik begon ermee op dag 20 van mijn cyclus. En omdat ze zo goedkoop zijn kun je iedere dag een test doen Ik teste door dat ik moest werken meestal rond 19:00. Ik deed mijn laatste plas rond 16:00-17:00 en dronk verder niets meer voor ik ging testen. Succes allemaal!!
Hm ik begin nu steeds meer te denken aan ovu testen door die succesverhalen. Hoeveel uren mogen de testen verschillen? Ik werk heel onregelmatig..
Hier ook veel gehad aan de ovu test! 1e cyclus ei gevonden toch wel een paar dagen later dan waar ik altijd van uit ging. Maar toen was ik precies in het buitenland. Tweede cyclus raak! Het kan echt enorm helpen, zelfs al heb je toch wel een regelmatige cyclus...