Op de foto van veraf lijk je iets te zien.. Morgen of overmorgen even met ochtendurine testen. Dan is ie vast duidelijker!
Ik zie wel een streep, maar deze testen geven vaker een vage streep ookal is hij negatief.. Misschien ook eens met een andere test proberen
Je hebt het mi nu over de Kruidvat, die doen dat wel inderdaad. Van cb nog nooit gehoord, wel na afleestijd. Dus is nu de vraag: is hij binnen de afleestijd genomen de foto? Zie namelijk wel wat.
binnen 2 min. Kwam een even brede streep te staan alleen nog heel licht blauw. Na het uploaden is die wat minder zichtbaar en nu na het opdrogen is er een licht blauw lijntje zichtbaar. morgenochtend zal ik er een doen met ochtendurine
Kijk dan voor de gein eens op Youtube bij de handleiding van CB Plus en verwonder je erover dat de test ook bij negatief een zeer lichte verticale streep geeft welke even breed is als de controlestreep..... TS, even met een ander merk testen, bijv Kruidvat 2 voor 5 euro, dus niet de Kruidvat Plustest.
Zou kunnen, maar er is wel altijd wat met een test als ik het zo lees. Kv alle soorten zijn vaak vals, nu cb weer, dipsticks van z&k, action, enz enz. Tja, wat is dan wel nog betrouwbaar? Zou best kunnen dat hij dus inderdaad vals negatief is, maar zou dan just for sure even een ander testje doen. De cb met indicator bijv, of een andere test. Ik vind het in ieder geval een zeer duidelijk streepje voor 9 dpo, maar blijkbaar is dit ook een test die vals kan testen .
Veraf zie ik hem! @babbii.. eens! Ik denk tegenwoordig maar zo, als het positief is wordt het duidelijk welke test het ook is.. (Hoewel als ik denk zwanger te zijn is alle rede en ratio ver te zoeken hoor 😹
Bedankt voor jullie reacties. Moet wel zeggen dat het op de foto onduidelijker is geworden maar er eigenlijk gelijk een duidelijk streep op kwam. Heb ook diverse symptomen. Maar toch als je dan test word je toch onzeker of je het wel goed ziet. Ik heb nog 1 test liggen en die doe ik morgen vroeg. En zal morgen een CB met indicator halen. Die geeft het duidelijk aan.
Ja, is toch altijd leuk om zwanger 1-2 te zien staan! Duim voor je dat de test niet vals was. Heb het zelf nog nooit met de cb gehad overigens .
Als je dan dat filmpje bekijkt, zie je ook dat dat de oude cb variant is en dus niet degene waarmee ts heeft getest nu. Het ziet er hoopvol uit hoor ben benieuwd naar je test morgen.
bijgaand van vanmorgen. in het echt duidelijker te zien. Maar denk toch dat ik hoopvol mag zijn. Ik zie de streep gewoon staan zonder het in het licht of iets te houden nu CB digital en ik weet het zeker.
Mooie test zeg! We lopen precies gelijk op! Ik vandaag 10dpo en gisteren een licht posi testje. Vanmiddag weer een gokje wagen met een test (zo eerst slapen, nachtdienst gehad)