Hallo dames.. afgelopen zaterdag heb ik de laatste pil geslikt.. Nu is het al donderdag en ik ben nog niet ongesteld.. normaliter heb ik soms bloedverlies ondanks de pil en als ik stop gelijk de dag erna ongesteld..Heb alleen eigenlijk wat bruïne afscheiding gehad en that's it.. wat zou het kunnen zijn?
Voor de zekerheid testen. Maar in mijn ogen is het normaal. Het is een pil nepbloeding. Je krijgt bij goed pilgebruik geen eisprong en dus verlies je in de stopweek slechts wat baarmoederslijmvlies. Bij mij verschilden de pilongi's ook af en toe van elkaar. De ene keer had ik gewoon roodverlies en de andere keer bleef het bij wat bruin. Er zijn zelfs vrouwen die in de stopweek wel eens helemaal geen bloed verliezen en niet zwanger zijn. Een pilongi kun je ook niet vergelijken met een natuurlijke menstruatie.
Nee dat weet ik maar in al die jaren dat ik deze pil he gebruikt dit nog nooit gehad.. heb wel hoofdpijn.. ben ik ook nog zo bekend mee.. Maar hoop dat de bloeding snel komt dan weet ik waar ik aan toe ben. Overgens geloof ik NOOIT in zwanger raken door de pil heen. Dit lijkt me echt stug.
We zijn inmiddels een week verder en ik ben nog niet ongi. Omdat ik het zelf vreemd vind ook nog geen test gedaan.. (had steeds het gevoel dat ik het moest worden) nu ook weeige buikpijn.. Maar er komt gewoon niks..
Eens met de voorgaande meiden... Gewoon ff testen meis Mogen we misschien wel weer tegelijk zwanger zijn! jeehj!!