ovulatietest sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door setje, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo dames,

even een vraagje,

Ik ben maandag begonnen met ovulatietesten. Nu was het tweede streepje erg licht, dinsdag ook, en woensdag echt iets donkerder, maar niet zo donker als de controle streep! En vandaag is ie echt bijna wit! Heb ik dan de piek gemist ofzo (hoe lang duurt die piek eigenlijk?), of kan het alsnog komen? Want volgens de site moet de test streep net zo donker zijn als de controle streep, en dat was niet zo. Ohja, en ik doe de testjes elke dag rond 17.00 uur, weet niet of dat iets uitmaakt?

groetjes Setje

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.091
    2.911
    113
    #2 Lief, 29 okt 2009
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
    Heb beetje hetzelfde.. 3 dagen dat hij wel donkerder werd maar niet zo donker als controlestreep, toen 1 dag weer lichter, en vandaag weer wat donkerder..

En 1 dag van die beetje donkere (27ste) echt rare buikpijntjes waarvan ik overtuigd was dat het eipijn was. Vaag hoor. Ik ook elke dag rond 17.00 haha daar is niks mis mee volgens mij.

Heb ff foto toegevoegd, die van vandaag staat er nog niet bij, die is weer zo donker als die van de 26ste ofzo.

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    beetje jammer weer he, ga je ovulatietesten doen om een beetje duidelijkheid te krijgen.... :D

Dus hij werd bij jou eerst lichter en nu weer donkerder? Ik ben benieuwd wat ik morgen te zien krijg.

Heb wel gehoord, dat de lh piek soms ook heel kort kan zijn, waardoor je toch niet een vette positieve streep hebt. Dan zou je het beste 2 keer per dag kunnen testen. Maar is het altijd opbouwend? Begint het met licht en dan donkerder en dan weer lichter?

Sorry hoor, ik ben gewoon een beetje onwetend wat dit betreft :)

groetjes Setje

4. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    ja, zie toch duidelijk verkleuring... maar of het nou de lh piek is :(

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.091
    2.911
    113
    #5 Lief, 29 okt 2009
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
    Ja ik ook, dus ik lees gewoon mee, heb geen antwoorden :D Zal even die van vandaag erbij zetten.

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hier die van mij, hij is niet helemaal scherp, heb net even mijn mijn mobiel een foto gemaakt.

7. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    ja, idd die van vandaag is ook weer donkerder!

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.091
    2.911
    113
    Ja zo ongeveer even donker als die van mij wel.. ik snap er ook niks van, hoopte ook op duidelijkheid, nou.. niet :D Gewoon maar door klussen dus ;) Misschien ervaren ovulatietest (sensitest) gebruiksters hier? Als ik echt objectief kijk is hij gewoonweg niet positief bij mij.

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    nou idd, dames met ervaring???? hahaha

10. 4days

4days Niet meer actief

Dames, ik kan jullie gerust stellen, jullie hebben beiden nog geen ei gehad. ;) De LH waarde kan gewoon een beetje schommelen van dag tot dag. Maar voor je ei heb je normaal gesproken echt een knal-test, die boven de rest uit springt. In ieder geval veeel donkerder dan de donkerste testen van jullie.

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Kijk, als ze dat nou eens bij de gebruiksaanwijzing erbij vermelden :) Dank je, ik ga gewoon nog even door met testen dan!

groetjes Setje

12. 4days

4days Niet meer actief

Jah ik zat er zelf de vorige keer ook zo over te piekeren... ;) Wassie weer wat donkerder, weer wat lichter, en weer donkerder... Maar uiteindelijk kwam dus DE test, waar echt geen twijfel over mogelijk was. De je trouwens ook temperatuur meten? Dan kun je namelijk het resultaat van de ovu test controleren.

13. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Nee, dat vind ik zo'n gedoe, ik vind het al heel wat van mezelf dat ik nu met die ovutesten ben begonnen hahaha. Maarja, we zijn inmiddels alweer bijna een jaar verder, dus ik wilde graag wat meer duidelijkheid.

groetjes Setje

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.091
    2.911
    113
    Nou is niet bepaald een geruststelling ;) dat betekent dat ik óf helemaal geen ei heb, of dat mijn cyclus echt heeeel lang gaat worden. En ik heb wel weer die gekke buikpijn gehad en nu weer pijnlijke tepels zoals bij elke cyclus, normaal wordt ik dan daarna altijd binnen 10-14 dagen ongesteld dus dat zal nu ook wel zo zijn.

Ik wil wél een ei :D

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.091
    2.911
    113
    #15 Lief, 30 okt 2009
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
    Kijk vandaag wassie weer negatief (zie album krijg hem hier ineens niet meer goed), man dit is de eerst een gelijk laatste keer dat ik dit doe. Hier heb je niks aan ;)

Is hij bij jou al positief?

16. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Nee, bij mij vandaag ook niet, wel iets donkerder weer als gister, mss duurt het deze maand iets langer... Ik test nog ff door, wie weet komt ie nog.

groetjes Setje

17. 4days

4days Niet meer actief

Soms blijken vrouwen hun ei veel later in de cyclus te hebben dan ze dachten, waardoor ze maanden of zelfs jaren verkeerd hebben geklust... ;) Ik heb zelf mijn ei ook pas op dag 21. Maarja, die ovu testen blijven inderdaad een beetje vaag... :) Er schijnen ook wel eens vrouwen te zijn bij wie ze gewoon helemaal nooit positief worden. ;) Maarja, daar heb je niets aan dus... Ik zou het gewoon nog een aantal dagen volhouden, kijken of het misschien nog donkerder wordt? Overigens vind ik zelf temperaturen een stuk duidelijker, maarja dat moet je dan inderdaad wel elke dag opschrijven.

18. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Lief, heb je vandaag nog een test gedaan? Bij mij was ie weer iets donkerder, maar nog steeds geen knal streep.

groetjes Setje

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik ging van super licht naar donkerder dat ik dacht van ja morgen is ie positief. dan was ie ineens weer wit en de dag erna knalde hij. raar maar waar

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.091
    2.911
    113
    Nee niet meer gedaan die van de 30ste was al totaal licht, gaat nu toch niet meer gebeuren, ik denk dat ik hem toch gemist heb eigenlijk.. want heb weer pijnlijk tepels en dat betekent altijd dat ik binnen 10-14 dagen ongesteld ga worden. Ook gewoon geen tijd meer gehad, ben nu niet thuis enzo dustja. Ik zie het wel. Misschien volgende ronde nog een keer proberen met testjes, maar weet nog niet of ik daar zin in heb.

Succes jij met zoeken ;)

Deel Deze Pagina