ovulatietest sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door setje, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Het kan ook zijn dat je toch een late eisprong hebt, en gevoelige borsten/tepels kan ook de eisprong zijn.... Jij ook succes iig!

groetjes Setje

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik ben ook sinds vorige maand met de ovutestjes bezig maar ook de mijne werden niet donkerder dan die van jullie. Overigens leek de rest er wel bij te kloppen. Ik had namelijk dag 17 een lichte test, dag 18 een wat donkerdere, dag 19 weer een lichtere en op dag 21 ging mijn temperatuur duidelijk omhoog. Volgens FF had ik dus op dag 20 mijn ei gehad en dat zou met de ovutesten goed kloppen. Echter was er dus zeker geen knal-test geweest. Ook rond de ovu erg gevoelige tepels! Vervolgens op dag 31 ongesteld geworden.
    Deze maand ga ik weer testen, ben benieuwd...

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Mijn test is vandaag wel echt veeeeeel donkerder, het hangt er net om of ie even donker is dan de controle streep (eindelijk!). Morgen even kijken wat ie dan doet, we zijn iig sportief geweest dit weekend :D.

Tja, ik denk dat het idd handig is als je het elke cyclus doet (mits je dan niet zwanger bent natuurlijk...:D) dan krijg je echt een beetje inzicht hoe en wat.

groetjes Setje

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    @ Lief, ik heb ook maandenlang ovutesten gebruikt en had erg onregelmatige cyclussen (zie banner) soms was ie dan donker en dan weer lichter en werd er niet uit wijs! Maar nooit zo donker als de controlestreep...
    Toen ik eindelijk naar de gyn ging, bleek dat ik géén eitje kreeg van mezelf!!! Nu ben ik aan de Clomid en Pregnyl en hierdoor krijg ik wél een eitje! Vandaag en morgen zal ik een testje doen (krijg morgen mijn Pregnyl) en dan hoop ik een duidelijk verschil te zien :) zal dan ook de foto's posten, hopelijk is er dan meer duidelijkheid!
    Veel succes aan degenen die mogen klussen! en veel plezier ;)

5. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    #25 setje, 2 nov 2009
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
    Dit is mijn test vandaag! De test streep is nog donkerder dan de controle streep :D. Joehoe...ik is happy hoor, was al bang dat ie niet meer kwam!

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    zou ik dan trouwens gewoon een kortere lf hebben, of nu een langere cyclus.... :( ff afwachten maar denk ik!?

groetjes Setje

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Je kan inderdaad een kortere LF hebben... en deze streep vind ik toch al heel donker hoor!
    Klussen maar :)

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.091
    2.911
    113
    He wat goed, die is echt positief hoor! Ik ga volgende ronde gewoon weer proberen, en dan ook langer doortesten dat kon nu niet.

Enne dit is nog maar mijn 2e echte ronde hoor, en eerste met ovutestjes dus van geen eisprong etc wil ik nog niks weten :D misschien heb ik wel weer een hele lange cyclus ofzo, ik kom het hier nog wel weer melden als ik ongesteld ben!

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hahaha, ja goed he! Het zou kunnen hoor, mijn cyclus is ook niet helemaal regelmatig. Volgende ronde gewoon weer proberen (als je niet al zwanger bent dan tenminste :D) Ben benieuwd hoor, we lopen wel aardig gelijk op he!

groetjes Setje

10. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb ze net ook besteld, ga deze cyclus proberen mijn ei te vinden..

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik vind ze echt fijn, en niet duur vergeleken met andere merken! Succes Nony!

groetjes Setje

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb mijn ei duidelijk gevonden vandaag :)

Gisteren getest en nog helemaal niets te zien, vandaag om 8u30 Pregnylspuit laten zetten en inderdaad, daarnet 2 duidelijke strepen op de test!
    Ik heb de foto's aan mijn profiel toegevoegd... ga gerust eens kijken!

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Toevallig ook mensen die geen knal-ovutest kregen maar wel zeker een ei hebben of zwanger zijn geraakt?

14. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ineke, ik zie idd ook een tweede duidelijke streep, maar door het venstertje op de test weerkaatst het een beetje. Werkt die spuit al zo snel dan joh?! Nou, succes zou ik zeggen :D go for it! Ohja, mss morgen nog voor de zekerheid nog een testje doen.

Vandaag was die van mij alweer lichter, dus ik stop met testen voor deze maand. Vandaag ook gevoeld dat ik of mijn eisprong had, of dat hij eraan zat te komen. Is voor het eerst dat ik het gevoeld heb, althans heb het wel eerder gevoeld, maar nu weet ik dat het mijn eisprong is :D.

groetjes Setje

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja het was toch ongeveer 10 uur later dus eitje zit eraan te komen... test toont aan dat je ei binnen de 48 uur komt dus kan wel kloppen... morgen inderdaad nog eens testen na de IUI!
    Heb wel 10 foto's proberen maken maar dat stomme venstertje wou er altijd mee op :) zelfs zonder flits!
    Ik voel mijn ei ook heel duidelijk, kon de gyn precies wijzen haar hij zat en het was ook zo :)

Veel moed bij het wachten he setje!

16. 4days

4days Niet meer actief

Hoeraaa, hier wat positieve ovu testen zie ik! :D

17. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    tja, is toch wat he, zit je eerst te wachten op een positieve ovulatietest.... heb je die gehad, moet je weer wachten of het resultaat heeft gehad :D. En dan nog zeggen dat vrouwen ongeduldig zijn ;) hihihi

groetjes Setje

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.091
    2.911
    113
    Ik ben al ongesteld geworden trouwens (zou ik nog even laten weten ;)). Ga het volgende maand nog maar een keer proberen met de testjes, daarna zijn ze op ;)

Deel Deze Pagina