Goedemorgen allemaal, Zit nu op nod 3 en had elke keer omowitte testen terwijl ik echt het gevoel had zwanger te zijn 😆 Nu heb ik gister getest en kreeg een heel vaag lijntje maar ja ze zeggen een streep is een streep toch? Wat denken jullie?
Ik zie wel wat, maar inderdaad erg licht. Hopen dat hij oploopt! Straks als ie helemaal droog is misschien even een drupje water in laten lopen om het duidelijker te maken.
Ik zie wel iets maar stond dit er wel binnen 5 minuten?? Wat bedoel je met 3 nod?? 3 dagen voor nod of 3 dagen na nod?? En weet je ook wanneer je ei was?
Nee dit is niet de test van gisteren dit is de test van vanmorgen maar had gisteren ook getest en die was ook heel licht vandaar dat ik vanmorgen nog een dee en deze was binnen 5 min te zien 😁
En zit 3 dagen naar me nod dus zeg maar 3 dagen over tijd had zondag ongesteld moeten worden en had me.ei 2 oktober
Ooh ok helder. Maar hoe zeker ben je van je ei (en hoe weet je dat) want voor 17 dpo is hij veel te licht. Ik zou eerder zeggen dat je rond 10-11 dpo zit.
Had een ovulatie test gebruikt maar een vriendin van mij heeft ook laat positief getest die zei.toen ook dat sommige vrouwen langzaam of pas later hcg aanmaken 😊
En wanneer was die test positief? (Beide strepen even donker)? Het klopt dat er sommige vrouwen zijn die langzaam hcg aanmaken, maar dat is meer uitzondering op de "regel". Een innesteling vind tussen 7 en 10 dpo plaats. 2 dagen daarna is hcg al op een test te zien. Vandaar dus dat jouw test enorm licht is
1 oktober was die test positief 😉 het is heel lastig want de een zegt een streep is een streep maar ga denk ik ook gewoon een digitale clearbleu halen dan staat er duidelijk zwanger of niet zwanger 😆
Met zo'n licht streepje heb je grote kans dat hij 'niet zwanger' zegt, dus ik zou daar nog even mee wachten. Zonde van je 14 euro.
Ik zie ook een licht streepje maar zou met een cb nog even wachten en morgen nog een kv testje doen. Bij mij liepen de streepjes ook altijd langzaam op en teste tegen de 5 weken aan pas een knaller en ook een 'zwanger' op de cb digitaal. Succes!
Wil niet heel vervelend doen maar de foto in dit topic is precies dezelfde foto als de foto in je andere topic van gister. Heb ze met elkaar vergeleken of er verschil in het streepje zat maar zag alleen maar dezelfde foto. Schaduw alles is precies hetzelfde. Dus wellicht een verkeerde foto geüpload? Ik kan je dus niet vertellen of hij oploopt. Hcg verdubbelt elke 48 uur. Dus morgen anders nog even een testje doen. Dan zou die toch echt wel donkerder moeten zijn. Ben benieuwd!
Ja klopt zijn dezelfde maar die andere topic staat al een tijdje open vandaar dat ik hem daar ook heb neergezet wellicht zijn er vrouwen die dit.forum lezen en andere weer dat forum vandaar
Dan snap ik dit alleen niet helemaal. Hier zeg je dat de foto(test)niet van gisteren was. Maar de foto die je geplaatst heb die heb je gister gemaakt toch? Ik heb dus niet de test van vandaag gezien. Kan Jennie eens uploaden? Misschien is die donkerder dan de test van gister.
De test van eergisteren kreeg ik niet op de foto toen heb ik er gisterochtend nog een gedaan en heb ik deze foto hierboven met de telefoon van mijn vriend gemaakt omdat er een barst in me camera zit 😆
Als je klachten van een zwangerschap hebt dan maakt je lichaam hcg aan, dan zou je een duidelijkere test verwachten