Sensitest vaaaag streepje (echt!!) help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lemi, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey meiden.

Ik had nog n paar testen v sensitest liggen en had 4 dagen voor m'n nod getest. Deze was nega en bleef dat ook!! Bij ons zoontje testte ik 4 dagen voor nod al positief met sensitest. Nu heb k gisteren weer getest en daar verscheen binnen de afleestijd n heeeeeel licht lijntje, kan niet zien of ie kleur heeft. Toch net nog maar n test gedaan en daar zag k al binnen 5min weer zo'n zelfde streepje op verschijnen. Maar hij is niet donkerder dan gisteren. Ik las dat sensitest geen indrooglijn heeft, maar hebben ze wel eens n vals resultaat gegeven? Ik wilde er niet te veel mee bezig zijn, maar door die streep gaat t vanzelf. Morgen is m'n nod! Ik kan geen foto plaatsen nu, want zit op internet via m'n mobiel. Hopelijk kan iemand me toch helpen!!
    Ohja ik heb geen alcohol gedronken;)

liefs en bedankt!!

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Haha!! zit hier ook, om 7:30uur met precies hetzelfde!! alleen een zw-test van matcare, zover ik weet hebben beide, sensitest en matcare geen indrogers... heb me gister suf gegoogled!!
    Mijn streepje is vandaag zichtbaarder als gister... maar afwachten, moet vandaag ongi worden...
    Kun je echt geen foto plaatsen?

Ik zal voor je meeduimen!! ;)

xxx

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haha toevallig;)! Irritant hè!? Maar die v jou is dus iig donkerder dan gisteren!! Hmmm m'n hoop wordt al minder dan:(. Ik ga straks Kruidvat 2 voor 5 euro testen halen, die zijn beter en gevoeliger. Ik snap er niks van, heb dit nog niet eerder gehad met sensitest! Ik ga straks vergelijken met die v gisteren! Als ik n foto met m'n mobiel maak zie je de lijn volgens mij niet, met fotocamera wel! Ben zooo bang dat t niks is doordat ik bij ons zoontje al echt positief had getest toen! Maar ik ga foto ff proberen, volgens mij lukt uploaden niet via m'n mobiel. Heb jij foto's? Kan ik kijken of ze anders zijn dan mijne qua donkerheid;)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ohja heb me ook suf gegoogled gisteren hahaha:p

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ja maar dat zegt niks he meid!! je kunt net zo goed in deze zwangerschap veel later hcg aanmaken!! das echt niet hetzelfde (dat lees ik veel hier)
    Ik ben erg onzeker, heb nl. ook het idee dat je test veel donkerder moet zijn op nod!
    Misschien is mn luteale fase wel iets langer, en ga ik alsnog ongi worden... heb het al eens meegemaakt...
    Ik zit hier te wachten totdat een uurtje om is, dan wil ik de kruidvat test ook doen! maar lees de laatste tijd veel dat die indrogers hebben, dat wil ik nu niet meemaken!
    hier is de foto, heb m niet bewerkt, maar had geen daglicht, was nog zo vroeg!:p
    je moet wel echt goed kijken hoor...
    xxx

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    nog een foto...lijkt er wel veel op

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik zie m wel echt!! Zelfs in t donker;) de sensitest test ziet er trouwens ook zo uit! Mijne is wel echt lichter!!!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mijne komt n beetje in de buurt bij t streepje op de eerste foto maar is alsnog wel lichter volgens mij! Hb net foto's gemaakt met m'n telefoon maar dan zie je niks.

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ohhh nou ben ik wel heel benieuwd naar jou test!! heb je geen camera bij de hand dan?

xxx

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dit was mijn sensitest toen ik zwanger was, 3 dagen voor NOD. Verder bleven ze altijd spierwit dus heb goede hoop voor jullie!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jawel maar kan de foto's v m'n camera niet via m'n telefoon op internet zetten;) zijn verhuisd dus pc is nog niet aangesloten;) helaas!!! Maar nu k jou testen heb gezien is m'n hoop al wel minder eigenlijk. Als je googled word je ook weinig wijzer he helaas!! Hopelijk is t voor ons beide toch raak!! Vanavond haalt m'n man trouwens n langer snoer voor de inet aansluiting, dus vanavond of morgen kan k weer:D

12. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ohhhh ik stuiter wat op en neer hier!!!
    @lottie, ah zo geen pc ok! je ziet echt niks als je via de telefoon doet? als je m nou eens stuurt, misschien kan ik m in negatief zetten, dan zien we het misschien wel..!
    @rachel, pfff spannend dan! ik heb ook echt nog nooit zon streepje gehad op een matcare test! echt altijd witter dan omo-wit! dus ben benieuwd!
    heb net nog een foto in daglicht gemaakt: tuur met me mee! is nu ingedroogd, maar dat streepje zag je ook na 3 minuten!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rachel
    zo was ie bij mij bij m'n zoontje ook 3 dagen
    voor nod! Maar nu is ie echt veeeel lichter!! Ik heb ook nooit eerder strepen gehad op sensitest als k niet zwanger was, maar toch vind ik de mijne nu bijna niet noemenswaardig:( thanks voor je foto!

Poemelke
    ga t proberen nog n foto te maken en te uploaden via m'n telefoon!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kan m niet uploaden vanaf m'n telefoon, moet n url hebben:(

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    hmm jammer, probeer het anders vnv eens! ben wel benieuwd!

xxx

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Poemelke, ik zie een streepje hoor!! en volgens mij is ie ook gekleurd!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nog iemand sensitest ervaringen voor mij???

Poemelke
    lijkt me niet dat ie vanavond dan donkerder is. Ik heb de urine ff bewaard haha, straks naar de kv! Ga jij de kv test zo doen? Die twee
    voor 5 is bij kassa geweest als betrouwbaarst!! Als je in de afleestijd n streep krijgt ben je zwanger! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat t nie mis kan gaan en daardoor zeggen sommige dat ie t niet goed
    doet omdat ze n streep zagen...

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    OMG:$
    Ik heb net de kv 2v5 gedaan, kon niet meer wachten...
    ik denk dat ik er niet omheen kan, hij stond er gewoon meteen!!! gewoon echt meteen...niks wachten nee, roze was weg, en hoppa.... OMG, ik krijg dalijk een hartverzakking,,

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Die is duidelijk!!!! Zie je dat kv veel gevoeliger is!!? En nie eens met ochtendurine!! Gefeliciteerd!! Nu ik nog!!!! Moet ze verdorie eerst halen haha

20. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Poemelke gefelicteerd meid.

Lottie: succes met testen, ik hoop dat het voor jou ook raak is.

Deel Deze Pagina