Hallo allemaal Ik had ongeveer 1 week geleden ookal wat gepost en had een zwangerschaptest gedaan 2 keer en daar kwam op alle 2 heel licht grijs streepje buiten de tijd vond het al zo raar.. maar ben woensdag ongesteld geworden gewoon normaal als altijd en tot en met zaterdag.. gister sex gehad, en na de sex had ik last van helder rood bloed vond vreemd en had last van me buik net toch nog maar even een test gedaan nu van kruitvat 2 voor 5 auro en wat zie ik daar een licht roze strewpje help Ik snap er niks meer van.. ben ik zwanger of niet?
Wat raar. De test is wel duidelijk positief moet ik zeggen. Hoe lang heb jij gevloeid? Ik zou toch langs de HA gaan en bloed laten trekken. Dan ben jij zeker. Ik duim alvast voor je.
hmmm herl eerlijk. bloedverlies, heel langzaam oplopende test en buikpijn. ik zou je adviseren aan de bel te trekken. dit waren bij mij de tekenen van een bbz ( buitenbaarmoederlijke zwangerschap) hoop uiteraard van niet!!
Bij mijn eerste zwangerschap precies hetzelfde helaas. Dus inderdaad voor de zekerheid even de huisarts inschakelen! Succes.
Buikpijn valt wel mee soms klein beetje heb meer last van hoofdpijn.. kan de huis arts dat zien in het bloed?
Ja zeker. In je bloed kunnen ze heel veel zien. Dus ook of je zwanger bent. Hoe hoog je hcg waarde is enz. Succes meid!
Was je menstruatie ook heviger als anders? Ik zou idd nog even doortesten. Het kan namelijk zijn dat je zwanger was maar dat het niet goed was. Goed in de gaten houden!