Bij wie is vrijen voor een kindje ook een sleur geworden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 7 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Vrijen wordt bij ons steeds meer een sleur... als je al maanden bezig bent en het zo vaak mogelijk wil doen, is het niet makkelijk altijd opgewonden te raken en er elke keer weer een feest van te maken. De eerste maanden lukt dat nog wel, maar dan.... pfff...

Ik merk bij mezelf dat ik ook met "de benen in de lucht" ga als ik niet opgewonden ben of geen zin heb. Enkel en alleen om niet het gevoel te hebben dat ik achteraf het ideale moment heb gemist! Het voorspel wordt steeds korter en korter en alles is gericht op zijn ejaculatie en minder op mijn genot (alhoewel hij zijn best doet hoor, maar ik sta er niet voor open elke keer).

Soms betrap ik er mezelf op dat ik tijdens het vrijen denk "kom op man, kom nou toch es klaar dan is het afgelopen en kan ik slapen". :oops: Wie heeft dit ook????

2. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Haha, heeel herkenbaar... Als je volgens de agenda opgewonden moet raken is dat niet altijd even makkelijk. :)

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :confused: uhm ...neuh ik kan me niet voorstellen dat ik zo zou vrijen ..dan lijkt het me idd. zoals je zegt een hele opgave ..misschien even wat gas terug meid ..voordat je een afkeer krijgt voor sex , ik ben van mening dat het voor beiden wel leuk moet blijven ;)

4. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Ik probeer zo min mogelijk na te denken tijdens de vruchtbare dagen. wil niet iedere dag zeg maar. Het moet wel leuk blijven. De rest van de maand alleen wanneer het ervan komt en wanneer de ovul test zegt dat het een moetje is dan probeer ik het zo leuk mogelijk te maken. Tijdje geleden probeerde ik zo vaak mogelijk de hele maand door en dan schiet het echt niet op. Ik voelde me steeds minder aantrekkelijker worden omdat het mannetje gewoon geen zin had en hij voelde zich vreemd bij het idee dat hij geen zin had, haha
    Hij merkt het ook wanner ik denk "schiet nou eens op" en dan lukt het gewoon niet. Dan maar wanneer we zin hebben zo veel mogelijk en vooral zin maken!
    Het zijn maar rare zinnen, die van mij, beetje wartaal maar je snapt t vast wel

5. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Ben het eens met Asjuh, zelf nooit geen last van gehad, misschien dan toch is handig een break in te lassen en het klinkt misschien stom en ik weet ook wel dat het niet werkt maar probeer het idee "kindje maken" is van je af te zetten ik weet het klinkt makkelijk maar is super moeilijk, en er is een weekend tussen uit wil ook nog is helpen ;) succes meid

6. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    En lot ik wens jou ook heel veel sterkte en succes ik duim voor je!!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik had telkens het gevoel dat het juist voor mijn man een must werd...en daardoor voelde ik me ietwat afgewezen. Wij zijn toen weekendjes weg gaan inlassen en zie het resultaat.

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Als wij gaan friemelen omdat het "moet'" komt bij ons de zin vanzelf.
    Net als met sporten je moet je er ff toe zetten om naar de sportschool te gaan, maar als je er dan 1x bent is het ok.

9. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ik herken het dus heel goed. Als je graag zwanger wilt worden ben je meestal afhankelijk van je vruchtbare dagen.Helaas ben je niet de hele maand door vruchtbaar, was het maar waar! Dan was er geen "moeten" meer. Maar nu ga je extra "klussen" rond en op je vruchtbare dagen. Is toch logisch, je moet zolang wachten voor dat je weer vruchtbaar bent. En natuurlijk probeer je het rond die tijd extra gezellig te maken. Kijk naar ons, degene die een mk hebben gehad. Wij hebben net een 3 mk achter de rug, nu "moeten" we weer klussen tijdens de vruchtbare dagen. En ik merk echt wel het verschil hoor. De ene keer gaat het anders als de andere keer maar toch.Ja het is voor ons dan een moetje, helaas. En soms hebben we daar idd ff geen zin in, en doen we het niet. Maar we balen dan wel omdat we dan ook zeker geen kans hebben op een positieve test :cry: Weer een maand wachten :cry: Maar ik weet wel, dat je het moet proberen een beetje los te laten anders is het echt niet leuk meer. En een time-out??? Als je wens super groot is wil en kan je geen time-out nemen :( Tenminste, wij niet! Tenzij er door een gyn gezegt wordt; het is beter dat....... ja dan moet je je daar bij neer leggen, weer een moetje dus ;)
    Liefs, mussie

10. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    wij klussen ook vooral rond de vruchtbare dagen.. daarbuiten laten we het meer op zijn beloop gaan.. maar als ik jou zo hoor denk ik dat je idd even een break moet inlassen want het moet wel leuk blijven en geen must.. als je eenmaal weet wanneer je dagen zijn kun je je daar meer op aanpassen.. wij doen het vaak dan om de 2 dagen dus maandag wel en dan woensdag weer bv een heel enkel keer dat we elke dag :oops: maar 9 van de 10 keer niet.. dan is het gewoon om de dag.. ik denk trouwens ook dat je man/vriend dit gaat merken op en geven moment dat je er niets meer aan vind...

ook wij zijn al vanaf nov 2005 bezig en zitten dus in de 10de kalendermaand ik snap heel goed wat je bedoelt (helaas 2de cyclus en 7de cylus miskraam gehad) maar idd is het bij ons zo als we eenmaal bezig zijn is het ook weer gezelli :D probeer anders is iets nieuws andere manier of andere plek ofzo..romatisch of zo iets misschien brengt dat de levendigheid weer terug bij je

veel suc 6

11. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    wij klussen ook vooral rond de vruchtbare dagen.. daarbuiten laten we het meer op zijn beloop gaan.. maar als ik jou zo hoor denk ik dat je idd even een break moet inlassen want het moet wel leuk blijven en geen must.. als je eenmaal weet wanneer je dagen zijn kun je je daar meer op aanpassen.. wij doen het vaak dan om de 2 dagen dus maandag wel en dan woensdag weer bv een heel enkel keer dat we elke dag :oops: maar 9 van de 10 keer niet.. dan is het gewoon om de dag.. ik denk trouwens ook dat je man/vriend dit gaat merken op en geven moment dat je er niets meer aan vind...

ook wij zijn al vanaf nov 2005 bezig en zitten dus in de 10de kalendermaand ik snap heel goed wat je bedoelt (helaas 2de cyclus en 7de cylus miskraam gehad) maar idd is het bij ons zo als we eenmaal bezig zijn is het ook weer gezelli :D probeer anders is iets nieuws andere manier of andere plek ofzo..romatisch of zo iets misschien brengt dat de levendigheid weer terug bij je

veel suc 6

12. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0

veel suc 6

13. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0

veel suc 6

14. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    o jee.. er ging iet mis.. :D in iedergeval is mijn verhaal nu wel duidelijk :confused: :D

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hm Debbie ik snap je niet kun je het nog één keer uitleggen ? ;)

16. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik weet wel wat je bedoelt ...bij ons heeft het 8 rondes geduurt ..maar het is net alsof mijn lichaam aangaf hey joh der komt een ei ik bedoel hiermee dat ik rond die periode altijd zin had :oops: ..ik kan me ook wel voorstellen dat dat niet iedereen heeft ( ik heb nu ook niet meer dagelijks zin dus gebeurt het ook niet )

Deel Deze Pagina