hoi, na 10 minuten heb ik nog eeeen heel iniminie licht tweede streepje op zw. test. 7 weken geleden ben ik gecurreteerd na een miskraam. ik hoop dus op een negatieve test die maar neit echt komt... wat zegt deze test? is dit herkenbaar? resultaat moet ik eigenlijk binnen 5 minuten aflezen maar dan is de achtergrond vd test nog zo rose dus is streepje niet te zien.. na 10 minuten dus wel..
Het is heel lastig te zeggen. Ik zat met hetzelfde probleem. Echter, wanneer een test donkerder wordt, dan betreft het een nieuwe zwangerschap. Ik was 7/8 weken na mijn miskraam ook opnieuw zwanger en dat terwijl het HcG echt nog een tijd in mijn lichaam zat na slechts 5 weken zwangerschap. Ik heb toen dagelijks een Kruidvattest (2voor5) gedaan en ik zag deze steeds donkerder worden! Toen wist ik dat ik opnieuw zwanger was!
welke test was dit??? kv testen heb ik nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was ook niet na 10 min. of een half uur.... Maar goed misschien kan het nog van je miskraam komen... misschien een idee om over 2 dagen nog een test te doen en te kijken of het streepje donkerer word...