Hoi dames 2 dagen geleden vroeg ik ook al of jullie wilde kijken, maar zouden jullie dat nog een keer willen doen Is deze ovutest nu positief of nog net niet en komt hij morgen??? Zit vandaag op dag 16 van een cyclus van 30 dagen. Heel erg bedankt voor het kijken en reageren. Liefs R
Zo zag mijn knaller er uit en ik was idd zwanger (helaas een ma gehad) Sommige hebben nou eenmaal niet een super super knaller.
Ik zou het trouwens wel gezellig gaan maken met je man/vriend, want zoals hierboven al staat, niet iedereen heeft een echte echte knaltest. Zou zonde zijn als je je ei zou missen!
JVS Het gaat om een ovulatietest. Hij is bijna positief. Je kunt er vanuit gaan dat je eisprong in aantocht is. Misschien is hij morgen nog ietsjes duidelijker. Ik zou alvast wel aan de klus gaan, dan zit je altijd goed. Succes!
thanks meiden, ja is een ovutest geen zwangerschapstest Ok gaan we het vanavond maar gezellig maken, gister avond ook gezellig gemaakt met ManLief Dus zit wel goed qua klussen volgens mij?
hoe lang gebruikte jullie ovutesten voor dat het raak was? dit is mijn eerste maand met het gebruik van ovutesten maar alweer ronde 8!
ja denk ik ook voel hem ook hoop het wel dat ik hem vannacht of morgen heb gaan we het extra gezellig maken vanavond. Ik test elke dag om 10.15 of 10.30 Vannacht ook nog geklust hihihi
Ik zag dat het om een ovulatietest gaat, ik had het alleen anders moeten formuleren. (dank) Bij mij was dit de knaller EN 2 WEKEN LATER was ik idd zwanger.
Je kunt vanavond rond een uur of 6 nog een keer testen, als hij lichter is geworden heb je waarschijnlijk vanmiddag je ei gehad. Ik was na de 1e keer gebruiken van ovulatietesten direct zwanger maar goed ook dat geldt niet voor iedereen.
Ovu testen geven natuurlijk geen garanties....soms heb je niet eens een eisprong al heb je een knaller... Het is gewoon makkelijk .. Een hulpmiddel.....
nou ik zou in ieder geval niet wachten met klussen maar gewoon gaan met die banaan!! hij is wel donker!
Nee weet ik ook wel maar was erg benieuwd hihi. Vanmiddag klussen gaat niet ML is pas laat thuis vanavond om zo 12 uur dus dan gewoon ff gezellig maken We wachten af zou vanavond nog een keer testen. Dan show ik hem wel weer hier goed. Maar gisteren nog geklust he vannacht laat was dat? Bedankt meiden. Wel netjes toch precies zoals mijn banner en app op me foon voorspelde.
Idd netjes .. kun je blij mee zijn. Je ei kan vanaf een knaller binnen 48 uur springen dus stop niet te vroeg met sex hebben.
Ok, dus vanavond en dan morgen ook 3 dagen achter elkaar of vanavond niet omdat we gisteren al sex hebben gehad en dan morgen weer???
hahaha raar idee eigenlijk he'...Ok want ML is laat thuis en morgen overdag vrij kunnen we het dan gezellig maken hihihi Heel erg bedankt Lov23 show die knaltest nog wel als hij komt...