hey, Ik heb een vraagje: Ik test al sinds dag 9 met een ovulatietest vandaag zijn we de 13e dag van mijn cyclus en voor het eerst sinds dag 9 van mijn cyclus dus, is er een tweede streepje te zien, het is lichter van kleur dan de teststreep dus eigenlijk negatief zou ik denken maar de dagen voorheen zag ik enkel de teststreep, dus hoe moet ik dit nu interpreteren? Ik moet wel zeggen dat ik (ik test altijd om 19 uur 's avonds) sinds 15 uur in de namiddag niet meer geplast heb en rond 16 u een half glaasje fruitsap gedronken heb. Kan dit een invloed geven want ik denk dat ik de voorbije dagen wel es tussendoor geplast heb. Liefs Winter
Hey winter ik heb nog nooit gewerkt met ovulatietesten dus ik kan je mijn mening niet geven, misschien anders eens in het onderwerp, zwanger worden' je vraag stellen? succes flyke
He Winter, In de maand dat ik zwanger werd, had ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt; de 1e dag was niks, 2e dag heel licht streepje, 3e dag donkerder streepje, 4e dag vette streep. Dus is vast een goed teken. Succes! X Neia