ovulatietest: T lichter dan C nu T veel lichter dan C

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door I S, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk zal je streepje steeds donkerder worden de komende dagen. Die wachtweken zijn echt verschrikkelijk! Toen ik nog aan de pil was, dacht ik altijd: "verdorie, weer ongesteld, zijn die drie weken nu al voorbij??" Maar nu kunnen die weken niet snel genoeg voorbij gaan! :) Ik mag komende dinsdag of woensdag testen. Ben benieuwd of ik het zo lang volhoud ;)

2. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ja, precies zoals je zegt, ten tijde van de pil vlogen de weken voorbij. Jij bent in ieder geval al aardig in de buurt. Spannend hoor. Misschien heb je het wel druk zo voor de Kerst, dan gaat de tijd wat sneller :)

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
  4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik en vele andere meiden hebben negatieve ervaringen met die van de KV.

Mijn lichaam maakt zelf geen eitjes aan en de KV test bleef 5 dagen knal positief.... En er groeide geen eitjes niks :(.

Ik kan je wel matcare of sensitest aanraden :D.

Succes meis.

Liefs

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    @Babii
    Ik heb idd begrepen dat de ervaringen met die van de Kruidvat niet zo goed zijn. Als ik jouw verhaal lees, blijkt dat ook wel zeg! Geen eitjes, maar wel een positieve test .... slechte zaak.

Even uit nieuwsgierigheid: Waarom heb je toen 5 dagen getest, terwjl je wist dat je geen eitjes aanmaakte? (als je niet wil antwoorden, begrijp ik dat ook hoor)

Mocht het deze maand niet gelukt zijn (waar ik vanuit ga), dan zal ik volgende maand zeker een andere testen gaan gebruiken.

Bedankt voor je reactie.

En jij ook succes natuurlijk.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Omdat het in begin was dat ik van de pil af was ;) (is na te lezen in mijn dagboek op me beebiesite, maar is een erg lang verhaal). Ik wist toen nog helemaal niks wat betreft mijn eitjes ;).

Totdat ik bij de gynaecoloog kwam een aantal dagen later, want had onwijs buikpijn.

En die zag dat ik geen eitjes had zitten, maar had die dag wel een positieve ovulatietest... Ik moest sowieso naar de gynaecoloog, loop daar al jaren, maar meer voor me anticonceptie. Maar toen ik dat hoorde klapte me wereld wel even in ;).

Inderdaad toen met Matcare en Sensitest begonnen, maar geen positieve testen. Maar ook dit kan, want heel de Clomid sloeg niet aan :(.

7. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Sales Manager in Rotterdam
    Rotterdam
    Je moet dan die van Matcare nemen, is echt een aanrader. Doet het hartstikke goed.

Succes ermee!!

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    @Babii
    O, wat vervelend zeg allemaal. Januari start je dus met IUI. Hopelijk komt je wens daarmee uit.

Ik heb net ff snel op jouw site gekeken. Ik vind het zo indrukwekkend als je zo een site kan maken. De layout natuurlijk, maar ook de teksten. Ik weet niet eens hoe ik bijv. een banner in mijn handtekening zou moeten zetten - hoeft nu ook niet - maar zou niet weten hoe, als ik het wel wil :)

Ik wens je in januari heel veel succes. Jouw situatie is natuurlijk anders dan de mijne, maar bij mij was de 1e IUI gelijk raak, alleen is dat helaas uitgedraaid op een MA.

Ik weet in ieder geval wat jullie voornemens en wensen zijn voor 2010 (dezelfde als die van ons :))

9. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hierbij mijn ovu kv testen van de eerste ronde, ben daarna gelijk over gestapt naar de testen van Sensitest, die werken stukken beter, duidelijk negatief en overduidelijk positief af te lezen..

Bekijk bijlage 37417

Succes meid..

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hier even een voorbeeldtje van mij ovu testjes..

ik heb ze woensdag aan de mijn gyno laten zien en die zij ook al is het tweede streepje ietsjes lichter dan de controle dat is dat toch je ovulatie,,ze zij bij twijfel nog een keertje de test herhalen.

ik heb gelukkig het voordeel dat ik mijn ovulatie voel:D

xx

11. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Nou ovu-test 4 vandaag. Nog steeds een duidelijk T streep, mss hetzelfde als de C-streep, maar zeker niet donkerder. Hij knalt er nog niet af.

Maar ja, gezien de ervaringen hier met de KV-ovu-testen, neem ik het maar met een korreltje zout (zeker als ik naar jouw KV-testen kijk Amigo1985).

Heb nu nog 1 test voor morgen. Kijk wel wat ik daarna doe.

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik gebruik ook ovutesten van sensitest en had gistermiddag een duidelijk positieve test en gisteravond ook duidelijk mn ei gevoeld, flinke steken onder in mn buik, dus die testen kan ik je zeker aanraden.

13. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, mijn temp is ondertussen al flink gedaald maar ben nog niet ongi geworden. Wel vreemd want normaal gezien word ik dezelfde dag dat mijn temp daalt al ongesteld. Ik kijk wel wat er gebeurd :)
    @ Babii: volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde probleem. Ik maak helaas ook geen eitjes aan maar ik ben nog niet zo lang bezig met behandelingen als jij.

14. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    hmmm je klinkt niet zo positief Margootje.

Gek word je van die onzekerheid hè? Ik heb ook iedere keer dat ik denk wat anders te voelen, dan de maand ervoor. Mijn lichaam heeft mij al zo vaak voor de gek gehouden, dat ik me iedere keer voorneem om te proberen er niet zo veel op te letten, maar het lukt me niet echt goed. Alhoewel de eerste 1,5 week na de eisprong gaat tegenwoordig wel, maar dan een aantal dagen voor je NOD, dan let je toch overal weer extra op.

Ik zal voor je duimen!

15. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik baal er wel van dat mijn lijf het nou nog niet snapt! Ik word echt gek van dat wachten: wachten op je ongi, wachten op je ei, wachten op je nod.... er komt geen einde aan dat wachten!! :x maarja, uiteindelijk mag ik nog niet klagen want zo lang zijn wij nog niet bezig. Zeker als ik dan een verhaal als dat van jou hoor... Ik ga automatisch letten op dingen die door een zwangerschap kunnen komen. Echt heel irritant want ik wil mezelf niet gek maken :)
    Ik hoop in ieder geval dat jij meer geluk hebt deze ronde.

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ik snap je gevoel helemaal. Waarom zijn zwangerschapsymptomen nou hetzelfde als de symptomen bij een ongi? :( Althans ik heb bijv. altijd erg gevoelige borsten voor mijn ongi, maar dat had ik ook toen ik ZW was. En zo heb je meer van die dingetjes.

Maar ja, wachten is toch het enige wat we kunnen doen.

Zolang je nog niet ongi ben, is er nog kans toch :)

17. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjah, geen bloed geeft moed zeggen ze he :) wanneer mag jij trouwens testen?

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Mijn NOD is denk ik 3 - 5 januari. Ik houd altijd een beetje een slag om de arm. Mijn cyclus is 28 - 30 dagen. Dus dat duurt nog wel ff.

Vandaag was mijn (laatste) ovu-test donkerder dan gisteren. Ik denk dat ie iets donkerder is dan de C-streep. Ik denk dat die testen voor mij toch niet zo heel veel toevoegen, maar ik was wel erg benieuwd. Hoop ze natuurlijk niet meer nodig te hebben, maar mocht het ook deze keer niet raak zijn, dan bestel ik misschien wel de sensi-testen.

Nou Margootje nog even 2 dagen volhouden. Als je nog niet ongi bent, ga je dan dinsdag testen of wacht je dan nog ff?

19. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen :) Ik ben vanmorgen ongesteld geworden dus deze ronde zit er officieel op. Daar ben ik eigenlijk wel blij mee. Als ik toch niet zwanger ben, wil ik het liefst zo snel mogelijk aan een nieuwe ronde beginnen! Nu maar hopen op een vruchtbaar 2010 :)

Ik kan wel begrijpen dat ov testen voor jou niet heel veel bijdragen. Als je eigenlijk toch al een redelijk regelmatige cyclus hebt, kun je meestal wel een idee hebben wanneer je je ei hebt. Temperatuur je eigenlijk ook? Dat helpt ook heel goed vind ik. Zo krijg je wel een goed inzicht in je cyclus.

20. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hè balen Margootje .... je had al zo'n een voorgevoel. Je wilt natuurlijk niet ongesteld worden, maar als je dan toch weet dat het eraan komt, dan wil ik ook altijd dat het maar zo snel mogelijk doorzet, dan kan je weer op naar de volgende rond.

Ik heb ooit getemperatuurd toen ik in de MMM terecht kwam. Maar je ziet bij mijn temperaturen niet heel veel verschil, dus dat heeft niet zo'n zin.

Hopelijk is 2010 jullie jaar en ook die van ons :) (en voor iedereen met dezelfde wens)!

Deel Deze Pagina