ovulatietest: T lichter dan C nu T veel lichter dan C

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by I S, Dec 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel jammer dat ik ongesteld ben geworden, ik was natuurlijk liever zwanger geweest maar na die ellenlange cycli van mij ben ik wel eens blij dat ik eindelijk een fatsoenlijke cyclus van 27 dagen heb gehad! Over een paar dagen moet ik weer met clomid beginnen. Hopelijk slaat hij gelijk aan. Eigenlijk moet ik op mijn 12 cd naar de gyn voor een follikelmeting maar die dag valt net op 1 januari... Dan maar de 11e cd zeker? Nou, ik ga nu naar mn werk vertrekken. Tot vanavond ofzo ;)

2. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Toch nog maar ff doorgetest. Nog steeds met KV testen, omdat ik niet in dezelfde cyclus wil switchen naar een ander merk.
    Ik heb 1 dag overgeslagen (dag 6 vanaf 1e test). Gisteren 6e test T-streep gelijk aan of mss ietsie donkerder dan C-streep.
    Vandaag 7e test, ging ervan uit dat die lichter zou worden, maar de T streep knalt er vanaf. Ben enigszins verbaasd. In mijn idee is de eisprong geweest, maar dat is puur gedacht qua berekening. Cyclus van 28 - 30 dagen, dus dan eisprong op dag 14 - 15, maar dat gaat niet altijd op. Bij mij wellicht ook niet, althans als de testen goed zijn. Aangezien er veel meiden zijn die de KV testen niet goed vinden, houd ik daar ook wel rekening mee.
    Maar ik dacht ik meld het verloop van mijn testen deze maand, wellicht dat iemand daar nog iets aan heeft.

3. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan ben ik wel benieuwd wanneer je je ei hebt gehad (of nog moet krijgen)! Ik heb bij iemand op dit forum ook al eens gezien dat de kv testen aangaven dat de eisprong nog moest komen terwijl de temperatuur al gestegen was..... Wel een beetje vreemd als je het mij vraagt. Ik zou die testen dus inderdaad met een korrel zout nemen want het kan goed zijn dat ze niet kloppen! Gelukkig zijn de zw testen van kv wel goed :)

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb nooit knaltesten gehad. Zeker mijn eerste ronde twijfel ik of er wel een ei is geweest.
    De 3e ronde moet wel, want heb 3 dagen geleden positief getest! :D
    In mijn fotoalbum heb ik de eerste en de 3e ronde staan :)

Het kán dus wel dat je ei geweest is, maar kan ook goed nog komen. Bij mij werden ze overigens echt alleen donkerder rondom de eisprong, verder niet...

5. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    @ Loki09 gefeliciteerd, dat is nog eens een leuk kerstcadeautje :)

Om mijn test'verhaal' van deze cyclus af te maken:
    Ik had 23/12 een knalstreep, maar 24/12 knalde ie er nog meer vanaf. Mijn verwarring is compleet. T-streep is best wel lang erg donker. 25/12 wat lichter dan de 24ste en de 26ste weer lichter.
    En nu afwachten wat er gaat komen!

Share This Page