Hey, Ik ben bekend met onregelmatige cyclussen en gebruik elke maand ovulatietesten zodat ik weet wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten en eventueel kan testen. Nu vind ik elke maand mijn piek met een knaltest en mooie oploop. Echter heb ik nu al ruim een week dezelfde testen, die niet afnemen maar ook niet gaan knallen. Moet ik nu uitgaan van een positieve test? Of juist niet gezien ze normaal echt knallen? Ik snap er niks meer van ik test nu veel omdat ik elke keer denk: hierna moet hij wel knallen. Ik ben trouwens niet zwanger, die test was net negatief.
Ik zou toch morgenochtend nog even een zwangerschapstest doen... Van welk merk heb je een zwangerschapstest gedaan?
Ik zou met dit beeld ook nog een keer een zwangerschapstest doen. Etos early ben ik heel tevreden over!
Jawel, dat denk ik ook wel. Was ie witter dan wit? Misschien heb je een cyste oid die hiervoor zorgt. Heb je verder klachten van iets?
Ja, hij was echt spierwit (ben een goede tuurder ). Verder geen klachten. Wel afscheiding gehad tot eergisteren, maar dat is eigenlijk ook helemaal weg? Ik heb er net weer eentje gedaan, maar ook die is weer hetzelfde.. Heb je bij een cyste nog andere klachten?
Evt iets via internet bestellen? Misschien sensitest of zwanger & kids? En ik vermoed dat easy@home ook wel iets heeft.