Hallo dames , op 20/02 heb ik mijn ms gekregen tot 22/02 . 27/02 heb ik npg maar eens voor de zekerheid een testje gedaan , binnen de 5 minuten kwam er een vaag lijntje op , ik kon dit niet geloven en deed nog een testje. Deze was spierwit. Gisteren nog eentje gedaan , en deze bleek ook wit. Het zijn de testen van sensitest met hartjesindicator. Kan het dat je een lijntje krijgt zonder zwanger te zijn dan of is er iets mis aan deze testen ? Hierbij mijn foto
Ik zie ook een vaag roze lijntje. Misschien over 2d nog eens testen en zien wat er dan gebeurt? Deze testen ken ik niet, als ik test gebruik ik die van kv 2 voor 5 euro. Ik duim dat het gewoon posi is en dat je over 2d meer duidelijkheid hebt.
Dankje voor de reactie , ik hoop dat ik binnenkort weet wat er scheelt ! Ik vertrouw die testen voor geen haar meer dit is namelijk een week al na NOD , dan verwacht je toch een knal van een test ? Kan het zijn dat een test een vals positieve uitslag geeft ? Liefs , x
Eerlijk gezegd heb ik met die hatjestesten van Sensitest wel eens valspositief getest. Zou over een paar dagen weer testen, desnoods met een ander merk. Is die weer spierwit, dan was die ene positieve helaas inderdaad valspositief.
Stel ik heb 10 testen gedaan is er 4 van de 6 positief wel heeel vaag lijntje en 6 negatief. Ik ga er maar van uit gaan dat het niks zal zijn. En in het vervolg andere testen