Ik heb do ochtend 1á 2 dagen voor NOD een test gedaan. Negatief na 10 min kijken, maar een uur later kwam ik weer boven om om te kleden en toen stond er ineens een streep. Achteraf heb ik de test wel 5 sec te lang in het potje gehouden. Men zegt dat je na zo'n tijd (tussen 10min en een uur) een test niet meer positief kunt beschouwen. Ik heb wel op de site van sensitest gekeken en daar zeggen ze dat sensitesten geen indroogstreep hebben. Wat kan er dan aan de hand zijn?
Hoi marije, als je later dan de afleestijd hebt gekeken is de test niet meer geldig. Als je twijfelt zou ik over een dag of twee een nieuwe test doen. Groetjes!
Hai meid ik heb dat ook gehad maar dan met een kruidvat test en ben vanochten ongesteld geworden. Dus morgenochten opnieuw testen en dan weet je het zeker. succes
Als het de dikte van een pennenstreepje heeft, is het zowiezo een negatieve test. En officieel gezien dus ook omdat het buiten de tijd is. Dat is natuurlijk ook niet voor niks. Maar ik vind eerlijk gezegd een uur na de test wel een streepje, positief klinken als het dik genoeg is. Heb ik bij mijn zwangerschap ook gehad. Na 5 min niks te zien en na een uur wel heel lichtjes! Tja zit dus niks anders op dan weer een testje doen... Hoop het voor je!
hey, ik heb gister ook getest met sensitest midstream. ik kreeg een hele lichte testlijn te zien en later zag het eruit als een indroogstreep. heb hier in het zwanger worden forum een onderwerp over geplaatst. daar kun je de reacties lezen van meiden die er ervaring mee hebben. Ik heb voor de zekerheid vandaag ook een kv test gedaan. 2 voor5, misschien een idee?
bij de sensitest dipsticks mag je tot 30 minuten aflezen ... Ik heb nog nooit indrooglijntjes gehad met sensitest maar test nu al een paar dagen na elkaar licht positief ... ksnap er niets van !
Ik heb ook nooit indrooglijntjes gehad met deze test....spannend. Test over 2 a 3 dgn weer. HcG indien aanwezig verdubbeld zich in 2 a 3 dagen.
Nee daarom ik heb ook nog nooit indroogstreepjes gehad met sensitest maar heb ook een hele vage test ertussen gehad die had in het begin laat maar zeggen een roze pennestreepje en daarnaast zat een lichte dikkere (testlijn) even dik als de controle lijn ... kruidvat gaf woensdag wel een licht 2de streepje maar denk een indrooglijntje ...