Hoi, Wie weet of het kan? Op mijn teststrip staan 2 streepjes waar van 1 de teststreep meer naat links staat. Kan dat gebeuren? Fabrieks fout misschien. Het is een strip van 123 thuistesten. Heb er natuurlijk niet meer in huis :S Liefs
Nee dat kan niet fout gedrukt zijn, aangezien het mechanisch gebeurd. Tussen de 2 strepen zit altijd dezelfde afstand Maar wat wel kan is dat de vloeistof ophoopt op een bepaalde plek die jij aanziet als streep. Foto is handig idd
Mijn eerste test had dat ook. Daardoor ging ik ervan uit dat die test niet goed was. Maar de testen erna bleven positief aangeven (en toen stond het streepje wel goed). Dus was toch zwanger. Zou ook even een foto willen zien inderdaad en anders zit er niets anders op dan nog een test doen, zodat je het zeker weet.
Bedoel je die halve maan helemaal links naast het urine gedeelte??? Dat is opgedroogde vloeistof dus. Geen teststreepje en dus een negatief resultaat.
Een cm naar links van de duidelijke streep zie ik wel iets wits en bovenaan is er wel wat rozigs.. denk dat je die bedoeld? Of echt wat ze hierboven zeggen helemaal links? Want dat is inderdaad doorgelopen
Ik zie helaas helemaal geen streepje. Zou toch nog ff een andere doen als je in het echt wel iets ziet.
Bedankt voor de reactie's. Ik ga zo andere halen. Mocht ik toch ongi worden dan is het zo Is pas de eerste ronde dus maak ik me er niet echt druk om.
Mijn nod wisselt. Zit tussen de 25 en 28 dagen Vandaag is dag 25 dus kan ook dat ik nog even geduld moet hebben