Ik gebruik sensitesten die waren een stuk donkerder dan die van de action van de kruidvat heb ik nog nooit geprobeerd moet nu weer nieuwe bestellen en denk dat ik toch weer die van sensitest ga bestellen
Ik gebruik ze al heel lang en elke maand nog mij piek mee gevonden ik zou wel rond de dagen dat je je ei verwacht 2 a 3 op een dag doen s6
Op welk tijdstip testen jullie met je Action test? Meteen met de eerste urine? Of later in de ochtend?
Meestal rond 10e (2e plas) Vanmorgen rond 6 uur naar de wc geweest, koffie gedronken en net om 8 uur dit resultaat; Bij mij zijn de testen aan het eind van de dag wel veel minder duidelijk
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik ben bij een kinderwens consulente geweest (die al jaren verloskundige was) en die zei dat dit dus wel gewoon met de eerste urine mocht. Vandaar ook hier de vraag
Dus zo donker moet een test zijn als je 3 dagen voor je eisprong zit? Nou, dan komt mijn ei er nog lang niet aan. Het ieniminie ver weg streepje dat er op de mijne kwam is niks vergeleken met die van jou *gaat banner aanpassen...*
Die van het Kruidvat heb ik 2 jaar geleden gebruikt en vond ik niet goed, Action laatst gebruikt en duidelijk mijn piek gevonden!
Nee hoor,binnen 24 tot 48 uur...kan dus prima nog 2 dagen duren.Zeg dit niet om vervelend te zijn maar zodat je je ei niet mist met klussenzou zonde zijn.
Ik snap ook niet waarom het niet mag met de eerste plas... ik had ook de complete bijsluiter gelezen en die zegt daar niks over! Deze maand iedere keer aan het testen met de 2e plas en tot nu toe nog geen super test gehad (wel iets wat daar heel erg op lijkt hihi)
Mijn banner is gebaseerd op een cyclus van 28 dgn, maar aan mn testen te zien is ie een dag eerder met springen dan ik dacht lastig want manlief is hele week weg of zaadjes moeten 3 dagen blijven leven en wachten
Ik wil ze volgende maand ook gaan gebruiken als het dit keer weer niet is gelukt. Vind het altijd zo gênant bij de kassa. Hebben jullie daar ook last van? Ik denk eigenlijk dat ik ze beter online ergens kan bestellen.
Nee joh! Ik moet altijd om mezelf lachen als ik daar sta Ik haal meestal gelijk in 1 x 5 doosjes Ofzo