Ovulatietest van een stressende kip

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BethElisa, 13 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BethElisa

BethElisa Lid

28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    IMG_4618.JPG kom ik weer, ik blijf maar gewoon even plaatsen hoor. Wij zijn net begonnen met proberen en vind het zo enorm lastig om nou te bepalen of een test positief is of niet. Zelf denk ik van niet, wat Mij betreft mag het nog een paar dagen duren tot mijn man weer thuis is. Maar goed, oordeel zelf;

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Nee deze test is zeker niet positief. De teststreep moet minstens even donker zijn als de contolestreep en dat is hier absoluut niet.

3. manaolana

Je kunt trouwens als je dat fijn vindt ter controle de (roze) digitale clear blue testen gebruiken. Als je denkt dat de dipstick positief is ook een CB doen. Met die smiley heb je geen twijfel zoals met de streepjes.

BethElisa vindt dit leuk.
  4. BethElisa

BethElisa Lid

28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Dat dacht ik dus ook.

5. BethElisa

BethElisa Lid

28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Heb ik inderdaad ook al aan zitten denken. Zodra die test positief is, heb ik zo'n 24-36 uur daarna mijn eisprong toch?

6. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Nee hoor zeker niet. Moet net zo donker zijn of donkerder dan de controle streep.
    Ik ben de digitale van clear blue gaan gebruiken. Weet je precies waar je aan toe bent.

7. manaolana

In de meeste gevallen heb je binnen 48 uur na het begin van je LH-piek een eisprong. Je weet natuurlijk nooi of je bij een positieve test het begin, midden of einde van je piek te pakken hebt. Maar als je seks hebt op de dag van je piek en de dag erna moet je sowieso goed zitten.

Deel Deze Pagina