ovulatietest van sensitest positief CB digitale negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoOnLiGhTtt, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    hey vanochtend met ochtend urine een CB digitale gedaan en die was negatief. daarna kreeg ik mijn levering aan de ovulatietesten van sensitest ik dacht ik doe er eentje voor is te kijken en ik vind toch dat die hard knalt ( was wel met 2 de urine ) nu weet ik natuurlijk niet of dat het positief is of negatief. heeft iemand raad voor mij ? alvast bedankt. groetjes

DSC00222.jpg

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Die van senitest is echt positief, ik zal als ik nou was vanmiddag voor de zekerheid nog n testje doen, want in de ochtend is je urine toch geconcetreerder.
    En ieder geval heel gezellig maken met je vriend ;)

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ik vind hem nog niet heel positief hoor, ik zou nog een paar dagen door testen. De teststreep en controlestreep moeten toch even donker zijn?
    Een ovulatietest is niet perse positief als er 2 strepen komen in tegenstelling tot een zwangerschapstest.
    Volgens mij staat dat ook in de handleiding van sensitest. Ik heb die ook gebruikt.

4. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    de teststreep is de linker en de controle streep de rechter dus denk ik wel dat deze positief is ze zeggen toch dat de teststreep donkerder moet zijn

5. Koon

Koon Niet meer actief

Sorry, dan heb je gelijk en is het een knaller!

6. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja die test was al met 2de urine. ik zal zo meteen nog eens testen heb al wat gedronken enzo.. ik laat het wel even weten wat het resultaat is :)

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik zou ook doortesten en klussen! Dan heb je gewoon de meeste kans,succes! ;)

8. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    bovenste test is van daarstraks die is wel al een beetje opgedroogt. onderste van nu net

DSC00223.jpg

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Lekker aan de klus meid! Veel plezier! ;)

10. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    hehe dat gaat zeker zo zijn :) maar hoe komt het dan dat de CB negatief aangeeft? is deze misschien te gevoelig die van sensitest ?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja sensitest is erg gevoelig....maar wat gek is dat de cb op tijd een smiley geeft dus dan zou je met zo'n test van sensitest zeker wel en smiley moeten krijgen?

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Heb geen ervaring met de CB testen,mij veel te duur maar ik ben 2x in de eerste ronde zwanger geraakt met de sensitest ovutesten,en ze liggen al klaar om weer gebruikt te worden. :)
    Er staat ook dat je beter je ovulatietesten niet met ochtendurine kan doen he? Misschien ligt het daaraan?

13. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    nja dat was dus niet zo kreeg een leeg rondje. de CB had ik met ochtend urine gedaan de sensitest niet.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat betekent een leeg rondje dan?. Krijg je anders een pruillip?

15. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    da wil zeggen dat je LH piek niet is waargenomen.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ja gewoon sex hebben en morgen maar weer testen niet?

17. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    heb net toch terug een clearblue gedaan en deze geeft nu een smiley !! :) een paar uur later..

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou zet m op!

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Je LH begint meestal pas ergens in de ochtend te stijgen. Dus als je de cb met ochtendurine hebt gedaan, dan zul je nét te vroeg zijn geweest!

Grappig dat zo'n test een paar uur later ineens wel positief kan zijn! Kluzse! Hihi

20. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja was wel raar hoor.. ik wouw die sensitest gewoon even testen en dat was echt een knaller ik dacht echt huh dat kan toch niet daarna toch nog een CB gedaan enja hoor een smiley dus dan weet ik dat voor int vervolg :)

Deel Deze Pagina