hoi, ik had een vraagje.. gisteren een test gedaan van testjezelf.nu. ik twijfelde of ik nou wel of geen streepje zag binnen de gestelde tijd. dus besloot van ik zie hem gewoon niet.. na een kwartier keek ik toch uit nieuwsgierigheid toch nog even, en ja hoor een hele licht roze streep.. half uur later weer gekeken, was hij nog rozer geworden. ik ben nu 4 dagen overtijd. maar mijn vraag is, bestaan er roze indroogstreepjes?
Ze zullen vast bestaan, maar ze zeggen altijd dat als je de test na de afleestijd bekijkt, de uitslag niet betrouwbaar is. Al zou ik zeker nog een keer testen
nee heb geen foto van de test, heb hem gisteren toch maar weggegooid, omdat ik anders maar blijf kijken naar die test. ik twijfelde vanmorgen al van zal ik hem alsnog uit de vuilniszak vissen maar toch niet gedaan. ik heb gisteren nog wel een mail gestuurd naar testjezelf.nu en die zeiden dat het in mijn geval best zo zou kunnen zijn dat ik een trage hcg opbouw had. daar vertrouw ik dan maar op. heb inmiddels al wel weer nieuwe besteld en hoop dat ze vandaag binnen komen.
ik ben echt nooit overtijd. en al mijn andere testen bleven gewoon wit of licht grijzig streepje. maar niet roze. deze test bleef gewoon aan me knagen zo van zou het dan toch misschien zo kunnen zijn?
Ik zeg, trek een sprint naar de dichts bijzijnde winkel en koop een test!!! (geen predictor dan natuurlijk)
Klinkt best hoopgevend dat hij roze was! Ik zou ook zeggen, even naar de winkel om een test te halen (als je kunt)! Ben heel benieuwd.
Dan zou me niet inhouden en snel naar een drogist gaan Even niet drinken en over een paar uur een plasje eruit persen!
Ik heb ook positief getest met de testjezelf.nu test. Bij mij werd hij meteen heeeel licht roze, en een half uur later was hij echt heel duidelijk. Streep=zwanger in mijn ogen, maar zou t toch nog een keertje testen
Ik heb deze zwangerschap ook getest met deze testen. Ik was al overtijd en had ook echt hele lichte streepjes. Leek eerst een negatieve test maar na een tijdje zag ik op elke test een streepje. Ook een trage hcg opbouw waarschijnlijk. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig wat de test van de drogist zegt . Kruidvat testen waren bij mij trouwens beter zichtbaar dan die van testjezelf.