roze indroogstreepjes van testjezelf.nu

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lovemy2boys, Nov 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovemy2boys

Oct 31, 2013
    16
    0
    0
    NULL
    zwolle en omstreken
    hoi, ik had een vraagje.. gisteren een test gedaan van testjezelf.nu. ik twijfelde of ik nou wel of geen streepje zag binnen de gestelde tijd. dus besloot van ik zie hem gewoon niet.. na een kwartier keek ik toch uit nieuwsgierigheid toch nog even, en ja hoor een hele licht roze streep.. half uur later weer gekeken, was hij nog rozer geworden. ik ben nu 4 dagen overtijd.

maar mijn vraag is, bestaan er roze indroogstreepjes?

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Ze zullen vast bestaan, maar ze zeggen altijd dat als je de test na de afleestijd bekijkt, de uitslag niet betrouwbaar is.
    Al zou ik zeker nog een keer testen :)

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Heb je misschien een foto van je test? Klinkt wel positief dat hij roze is!

4. lovemy2boys

Oct 31, 2013
    16
    0
    0
    NULL
    zwolle en omstreken
    nee heb geen foto van de test, heb hem gisteren toch maar weggegooid, omdat ik anders maar blijf kijken naar die test. ik twijfelde vanmorgen al van zal ik hem alsnog uit de vuilniszak vissen maar toch niet gedaan. ik heb gisteren nog wel een mail gestuurd naar testjezelf.nu en die zeiden dat het in mijn geval best zo zou kunnen zijn dat ik een trage hcg opbouw had. daar vertrouw ik dan maar op. heb inmiddels al wel weer nieuwe besteld en hoop dat ze vandaag binnen komen.

5. lovemy2boys

Oct 31, 2013
    16
    0
    0
    NULL
    zwolle en omstreken
    ik ben echt nooit overtijd. en al mijn andere testen bleven gewoon wit of licht grijzig streepje. maar niet roze. deze test bleef gewoon aan me knagen zo van zou het dan toch misschien zo kunnen zijn?

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik zeg, trek een sprint naar de dichts bijzijnde winkel en koop een test!!! (geen predictor dan natuurlijk)

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Klinkt best hoopgevend dat hij roze was! Ik zou ook zeggen, even naar de winkel om een test te halen (als je kunt)! Ben heel benieuwd.

8. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Dan zou me niet inhouden en snel naar een drogist gaan :D
    Even niet drinken en over een paar uur een plasje eruit persen!

9. lovemy2boys

Oct 31, 2013
    16
    0
    0
    NULL
    zwolle en omstreken
    ja ik ga zo even naar de drogist.. en even een test halen...

ik laat het weten!!

10. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    En en en ?

11. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook positief getest met de testjezelf.nu test. Bij mij werd hij meteen heeeel licht roze, en een half uur later was hij echt heel duidelijk.
    Streep=zwanger in mijn ogen, maar zou t toch nog een keertje testen :)

12. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Al opnieuw getest?

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb deze zwangerschap ook getest met deze testen. Ik was al overtijd en had ook echt hele lichte streepjes. Leek eerst een negatieve test maar na een tijdje zag ik op elke test een streepje. Ook een trage hcg opbouw waarschijnlijk. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig wat de test van de drogist zegt :D. Kruidvat testen waren bij mij trouwens beter zichtbaar dan die van testjezelf.

Share This Page