Ovulatietest 5 dagen positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ninabo1988, 12 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    Nog nooit gehad dit..

Maandag cd 15 positieve test ( zie bijlage) elke dag doorgetest daarna en ze blijven zo donker als deze ( bijlage).maandag was wel net een tikje donkerder dan de rest..

Sws niet zwanger, heb dit al getest. Baarmoeder blijft ook hoog zitten..
    Overigens geen pcos oid..
    Wil het eitje niet springen of toch maandag geweest?

Wie

Bijgevoegde bestanden:

2. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    2e bijlage met de streepjes na maandag

Bijgevoegde bestanden:

3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    5 dagen zulke testen? Dan kan je wel eens zwanger zijn

4. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    Niet zwanger, gister hcg test gedaan en omowit...

5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hoe is je test vandaag?

bij een positieve test springt het eitje niet gelijk dezelfde dag. Dus als je ovu test maandag positief was dan springt het eitje tussen 24-48 na die Lh piek. Dus uiterlijk woensdag dan je eisprong.

de tweede foto die je laat zien is wel iets lichter dan de eerste foto. Dus ik denk dan toch dat maandag je piek was. En dat bij jou de Lh iets langer neemt om weer te dalen?! Kan ook zijn dat je eitje niet rijp genoeg was om te springen na de Lh piek dus dan probeert je lichaam het nog een keer. Maar dan krijg je wel weer echt zo’n test zoals op de eerste foto.

6. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    Dank voor je antwoord! Ik blijf doortesten maar raar is het wel..

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg maandag je piek.
    De teat op de 2e foto lijkt niet meer positief te zijn.

Ninabo1988 vindt dit leuk.
  8. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    Dit is net..
    Vaag toch? Lijkt toch of een foute test op maandag of dat het ei niet wilde springen en het nog een keer gaat gebeuren komende dagen...

Bijgevoegde bestanden:

9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ik zou blijven door testen. Vaag is het niet per se. Soms gebeurt het dat t lichaam het nog een keer probeert. Het is ook niet altijd een garantie dat er een eisprong plaatsvind na een piek. Er kan een piek zijn zonder eisprong en ook zonder dat het lichaam het in diezelfde ronde nog eens probeert.

het is nu bij jou in de zelfde week, dus ik zou nog even door testen en dan hopelijk heb je nu wel je eisprong en gaan de testen dit weekend lichter worden.

wat voor nu ook belangrijk is , is dat je een zwangerschap al redelijk uit heb gesloten door middel van een test. Het kan natuurlijk geen kwaad om van het weekend nog eentje te doen voor alle zekerheid maar ik denk dat die van afgelopen dagen wel genoeg was.

succes met wachten !

Edit: als jullie proberen om zwanger te raken zou ik van elke piek gebruik maken om te klussen (als dat lukt) Dan heb je elke keer verse zwemmers klaar staan voor het geval t eitje iets later is.

10. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    Ohhh dat wist ik niet, thanks voor je berichtje! Net getest en mistery solved.. blijkbaar is dit de tweede piek waar het eitje nu hopelijk echt springt..

Bijgevoegde bestanden:

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Yup dat lijkt op een (2e) piek.

Ander vraagje, zijn dit de early/gevoelige ovulatie testen?

12. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    Nee de gewone..

13. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oke dan is dit vandaag wel echt je piek. Het was dus na maandag niet gelukt dus je lichaam probeerde het nog een keer en hopelijk nu wel met succes. Veel plezier, lekker genieten van jullie weekend ;)

Ninabo1988 vindt dit leuk.
  14. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    Hahahhaa

15. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    Oké ik begrijp het echt niet meer. Vrijdag de knalpositieve ovulatietest, zondag voelde ik ovulatiepijn en nu dacht ik voor de grap testen en heb ik weer/nog steeds een positieve test..hoe kan dit?
    Zwangerschapstest gedaan en echt spierwit...

Bijgevoegde bestanden:

16. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Dit is niet echt een positieve ovu test eigenlijk. Het is wel donker maar het is niet echt positief. Het is lichter dan die van vrijdag. En dit is ook niet van een zwangerschap want de test is wel lichter geworden vergeleken met vrijdag. Ik denk dat bij jou de LH iets meer tijd neemt om te stijgen en te dalen.

17. Ninabo1988

22 jan 2023
    75
    33
    18
    Vrouw
    Dank voor je reactie!
    Ik doe al 2 jaar ovu testen en altijd meteen een lichte test na 2 dagen..dit echt nooit meegemaakt.
    Zo irritant dat ik m'n lichaam nu niet begrijp

18. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ja het blijft niet altijd hetzelfde hea. Het verschilt echt per cyclus.. en met de tijd veranderd ook heel veel. Maar ik denk dat je nu wel gerust mag zijn met dat je vrijdag je piek had en uiterlijk zondag je eisprong, vandaag ben je dan 2 dpo.

mocht je ovulatie test echt weer zo zijn als vrijdag, zou ik even een afspraak maken met je huisarts om het even te bespreken. Er wordt dan misschien ook tegen je gezegd dat je het even moet afwachten want eerlijk, als het een keertje of twee anders gaat dan dat je gewend bent hoeft het niet Ierse te betekenen dat het ‘fout’ zit of dat iets niet echt goed zit.. maar je kan het altijd bespreken.

Deel Deze Pagina