Na 'wassen' 2e streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Siren84, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik had pas een topic geopend... Heeeeeel vaag testje. Nu loop ik al een aantal weken met 'symptomen'. Heb gister en vandaag maar weer een paar testjes gedaan... Beide weer vaag...echte tuurtestjes. Nu dacht ik...laat ik ze wassen.... Dan zijn de streepjes wel beter te zien!!!! Niet superduidelijk maar wel beter. Kan dit??? Of zijn het neppers??? Vroeg me af of je met wassen altijd 2e streepjes krijgt. Heb een bloedtest aangevraagd omdat ik er overtuigd van ben dat er iets is, zwangerschap of een hormonale stoornis, ontsteking of wat dan ook! Alles wordt gecheckt.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik durf het je niet te zeggen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nee, door wassen krijg je niet altijd streepjes. Maar als je een vaag streepje hebt kunnen ze wel wat duidelijker worden door het wassen, dat had ik ook wel.

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ok! Dan wachten we nog maar eventjes af...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik had dat wel dat er streepjes kwamen die er eerst niet waren. Niet wassen hoor....gewoon nieuw testen.

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zou het ook alleen doen als de test, als er al een streepje staat, erg vergeeld is. Denk dat hij misschien toch nog een beetje door kan werken door het water.

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heb het ook wel eens gehad,van die grijze. Maar meestal bleef echt wit gewoon wit bij mij.

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Fooootooooo :D

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Normaal hoor ik alleen over testjes wassen als ze geel zijn.
    Dus ik zeg negatief want kan net zo goed een indroger zijn!
    Snap sowieso niet dat mensen testjes gaan wassen om testjes donkerder te Laten worden.
    Maar goed,je houd jezelf alleen voor de gek of het maakt je onzeker.
    Succes!!

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vrees dat je niks anders kund doen dan de uitslagen van de bloedtest afwachten. Een thuistest is bedoeld om binnen de tijd af te lezen. Daarna is hij niet meer 'geldig', zeker niet als je er nog allerlei fratsen mee gaat uithalen.

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Er waren vage streepjes zichtbaar en ze waren geel vandaar dat ik het gedaan heb... Normaal nooit gedaan, wist niet eens dat het kon..las het hier vandaar

Deel Deze Pagina