Ik had pas een topic geopend... Heeeeeel vaag testje. Nu loop ik al een aantal weken met 'symptomen'. Heb gister en vandaag maar weer een paar testjes gedaan... Beide weer vaag...echte tuurtestjes. Nu dacht ik...laat ik ze wassen.... Dan zijn de streepjes wel beter te zien!!!! Niet superduidelijk maar wel beter. Kan dit??? Of zijn het neppers??? Vroeg me af of je met wassen altijd 2e streepjes krijgt. Heb een bloedtest aangevraagd omdat ik er overtuigd van ben dat er iets is, zwangerschap of een hormonale stoornis, ontsteking of wat dan ook! Alles wordt gecheckt.
Nee, door wassen krijg je niet altijd streepjes. Maar als je een vaag streepje hebt kunnen ze wel wat duidelijker worden door het wassen, dat had ik ook wel.
Ik had dat wel dat er streepjes kwamen die er eerst niet waren. Niet wassen hoor....gewoon nieuw testen.
Zou het ook alleen doen als de test, als er al een streepje staat, erg vergeeld is. Denk dat hij misschien toch nog een beetje door kan werken door het water.
Normaal hoor ik alleen over testjes wassen als ze geel zijn. Dus ik zeg negatief want kan net zo goed een indroger zijn! Snap sowieso niet dat mensen testjes gaan wassen om testjes donkerder te Laten worden. Maar goed,je houd jezelf alleen voor de gek of het maakt je onzeker. Succes!!
Ik vrees dat je niks anders kund doen dan de uitslagen van de bloedtest afwachten. Een thuistest is bedoeld om binnen de tijd af te lezen. Daarna is hij niet meer 'geldig', zeker niet als je er nog allerlei fratsen mee gaat uithalen.
Er waren vage streepjes zichtbaar en ze waren geel vandaar dat ik het gedaan heb... Normaal nooit gedaan, wist niet eens dat het kon..las het hier vandaar