Ik hou mijn cyclus vanaf 2010 bij (toen nog niet bezig met zwanger worden, maar al jaren geen pil geslikt) en mijn cyclus varieert van 27 tot 32 dagen met één keer in twee jaar tijd een uitschieter van 33 dagen. Redelijk stabiel dus. Nu zit ik op dag 34 en voel ik me toch wat vreemd. Helaas geen mogelijkheid om naar de drogisterij te gaan en ik had nog een Clearblue test liggen maar deze geeft "niet zwanger" aan, wel veel gedronken ervoor en niet met ochtendurine gedaan. Kan ik er dan vanuit gaan dat het echt niks is? Het is trouwens de test met indicator. Vervelend gevoel dit zeg! Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, maar ik ben toch wel nieuwsgierig natuurlijk of jullie hier ervaring mee hebben. Uiteraard kan ik niks meer doen dan afwachten.. Bedankt alvast.
Misschien een latere eisprong geweest, waardoor nog niet genoeg HGC aangemaakt is voor de CB om positief te zijn, ik zou willen dat ik een kv 2v5 kon inscannen en zo 3d naar jou kon sturen.. toch maandag maar even naar het kv.. zou nog niet met 100% zekerheid zeggen dat je niet zwanger bent..
Hartstikke bedankt voor de reactie Haha wat lief van je zeg, zou dat maar kunnen hé! Ik wacht het even af en anders zeker maandag naar het kruidvat.. vind het wel spannend haha
persoonlijk vind ik dat je pas met de cb moet testen als je een duidelijke kruidvat heb dus, denk dat je idd even de kruidvat moet halen en als die knal is dan een cbtje ertegen aan gooien (en de reden dat ik dat vind is omdat ze ontiegelijk duur zijn voor een test die niet eens de rest van je leven zichtbaar blijft, en omdat ze volgens mij toch echt meer HCG nodig hebben)
Dankjewel voor je reactie!! Ik had 'm ook speciaal in huis voor als ik al een positieve test had Maar voelde me vandaag zo raar dat ik het er toch op heb gewaagd.. In ieder geval nog niet ongesteld..
spannend hoor,ik heb die testen nooit gedaan dus kan je geen raad geven. maar suc6 met testen maandag ik hoop een mooie test met 2 mooie streepjes
niet helemaal mee eens,wel dat CB testen duurder zijn,das een feit maar ze zijn wel gevoelig,zeker die met indicator en bovendien lees je metteen af of je wel of niet zwanger bent.Met streepjes is dat niet altijd even duidelijk
Er zit verschil in volgens mij, die met indicator hoe lang zwanger heeft volgens mij minder HGC nodig dan de enkel zwanger/niet zwanger.. Maar volgens mij hoor ik vaker hier eerst KV, en dan checken na een dag of 2 met CB..