wat te doen?? mening gevraagd

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by truus80, Aug 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. truus80

truus80 Lid

Sep 24, 2007
    7
    0
    0
    Hallo,

Ik heb jullie mening "nodig" Afgelopen zaterdag heb ik een zwangerschapstest uitgevoerd van het kruidvat 2v5. De test kreeg een tweede streep (wat minder dik dan de controle streep maar wel de roze/paarse kleur). Van deze test was de "achtergrond" redelijk geel na het opdrogen. Vanmorgen heb ik voor de zekerheid de tweede kruidvattest gedaan en de digtale clearblue met indicatie. De kruidvattest nr 2 gaf geen uitsluitsel en de claerblue gaf aan niet zwanger...

Kan het zijn dat ik wel zwanger ben maar zaterdag dus heb getest met urine die hoger geconcentreerd was gezien de gele kleur?
    Ben nog steeds niet ongesteld geworden, dus ben nu aan het twijfelen......

Gr. Truus

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kruidvat is gevoeliger dan ClearBlue.
    Waarschijnlijk ben je wel zwanger alleen heb je te weinig HCG om een posi CB te hebben

3. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

Jul 29, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmm nog 1x morgen met ochtendurine?

4. truus80

truus80 Lid

Sep 24, 2007
    7
    0
    0
    nog meer mensen die dit hebben gehad?

5. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ik heb wel met avondurine 1 x knal posi gehad en 2 maal vaage streep. en met CB indicator heb ik vandaag in de middag een nega test gehad....de meeste mensen zeggen me dat posi posi is en dat ik opnieuw moet testen met die van kruidvat...en dat ga ik ook doen.miss moet je morgen of overmorgen eens testen met ochtendurine.

groetjes!!!

6. truus80

truus80 Lid

Sep 24, 2007
    7
    0
    0
    Ben toch ongesteld geworden, helaas...

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549