ovulatietest voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Isken, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Een positieve ovu rond nod is heel hoopvol ;) ben benieuwd!!

2. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Hier alle 3 de zwangerschappen posi ovutesten gehad rond NOD. :)
    Nu 7DPO (LF is maar 11) en na een tuur-zw-test zojuist een ovutest ertegenaan gegooid. Onderste is van net, bovenste van gister. Ben benieuwd. :)

Bijgevoegde bestanden:

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier gewoon een omowitte ovu-test bij mijn zwangerschap. Ook 2 maanden geleden, toen het mis ging. En nu dus weer.

4. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ovulatietesten kun je zeker gebruiken als zwangeschapstest!!
    Google maar 'es.

Bij mijn zwangerschap 7dpo/8dpo/9dpo vet positief getest met restantje ovulatietesten die ik nog had slingeren.

Spannend!

5. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ontzettend verstrooid, zei je...Zwanger soms? ;)

6. Isken

Isken Lid

24 aug 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, mijn ventje zei dat ook al :).
    Vanavond heb ik zeker een half uur een immense aanhoudende buikkramp gehad, voelde niet als samentrekkingen, dat voel je als je ongi wordt, en misselijk erbij, maar morgen ben ik 14 dagen na eisprong kan je nog zo laat een innesteling hebben ik heb even gegoogeld en ze zeggen altijd na een week?

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Innesteling is tussen 5 en 10 dagen na ei... 14dpo zou je wel positief moeten testen als je zeker weet wanneer je ei is geweest...

8. Isken

Isken Lid

24 aug 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Testen bijna alle vrouwen dan 14 dagen na eisprong positief? Bij mijn eerste zwangerschap was dat slechts na een week ?

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Je kan ook al eerder positief testen met een zwangerschapstest, maar ik bedoel dat je 14 dpo meestal echt wel n streepje ziet als je weet wanneer je eisprong was

10. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Heb je nou nog niet al een zw test gedaan? ;) ik zou niet zo lang kunnen wachten met al die positieve ovu testen als 'check' erbij.

Ben heel erg benieuwd! Met 14dpo zal je wel een duidelijke test al krijgen.

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik verwacht ook een flinke streep op zw test :)

Al getest??? :D

12. Isken

Isken Lid

24 aug 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannamiddag getest met test van de smatch, naar kruidvat kon ik,niet gaan, ik zie wel een zeer lichte lijn, even breed als de controlelijst, maar ze is echt licht, misschien heb ik eisprong een dag later gehad waardoor ik nog niet volle procent duidelijk test, nog geen ongi te bespeuren, maar die kramp gisteren waar ik twee uur niet goed van was, daarvoor heb ik naar de dokter gebeld, die zei dat als ik op 31 juli een positieve ou test had dat ik pas op 1 augustus mijn ei kon hebben of zelfs later, en dan kan dat toch een innestelingskramp geweest zijn. Morgenvroeg test ik weer maar is met een test van Colruyt.

13. Melgje

Melgje Niet meer actief

spannend hoor heb je een foto van je test? Ondertussen een nieuwe gedaan? Vier jaar is een lange tijd. Ik duim voor je.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb je nog opnieuw getest?

15. Isken

Isken Lid

24 aug 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas vanmorgen bloeding, maar die is deze namiddag gestopt, ik wacht dus tot na het weekend om te testen!

16. Mahro

Mahro Nieuw lid

17 aug 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,
    Ja dit heb ik ook gehad, 6 dagen na mijn ovulatie wederom een piek. Blijkt dat de hoeveelheid LH na je ovulatie nog een keer piekt (minder sterk dan bij de echte piek) en daarna afneemt. Als je streek dagen na elkaar duidelijk aanwezig blijven dan kan dat idd je hcg hormoon zijn.
    Ik dacht toen ook dat ik misschien wel 2x een ovulatie had. Dit was echter niet het geval. Op de site van senistest staat dat mooi in een grafiek uitgebeeld.

Deel Deze Pagina