Hier alle 3 de zwangerschappen posi ovutesten gehad rond NOD. Nu 7DPO (LF is maar 11) en na een tuur-zw-test zojuist een ovutest ertegenaan gegooid. Onderste is van net, bovenste van gister. Ben benieuwd.
Hier gewoon een omowitte ovu-test bij mijn zwangerschap. Ook 2 maanden geleden, toen het mis ging. En nu dus weer.
Ovulatietesten kun je zeker gebruiken als zwangeschapstest!! Google maar 'es. Bij mijn zwangerschap 7dpo/8dpo/9dpo vet positief getest met restantje ovulatietesten die ik nog had slingeren. Spannend!
Haha, mijn ventje zei dat ook al . Vanavond heb ik zeker een half uur een immense aanhoudende buikkramp gehad, voelde niet als samentrekkingen, dat voel je als je ongi wordt, en misselijk erbij, maar morgen ben ik 14 dagen na eisprong kan je nog zo laat een innesteling hebben ik heb even gegoogeld en ze zeggen altijd na een week?
Innesteling is tussen 5 en 10 dagen na ei... 14dpo zou je wel positief moeten testen als je zeker weet wanneer je ei is geweest...
Testen bijna alle vrouwen dan 14 dagen na eisprong positief? Bij mijn eerste zwangerschap was dat slechts na een week ?
Je kan ook al eerder positief testen met een zwangerschapstest, maar ik bedoel dat je 14 dpo meestal echt wel n streepje ziet als je weet wanneer je eisprong was
Heb je nou nog niet al een zw test gedaan? ik zou niet zo lang kunnen wachten met al die positieve ovu testen als 'check' erbij. Ben heel erg benieuwd! Met 14dpo zal je wel een duidelijke test al krijgen.
Vannamiddag getest met test van de smatch, naar kruidvat kon ik,niet gaan, ik zie wel een zeer lichte lijn, even breed als de controlelijst, maar ze is echt licht, misschien heb ik eisprong een dag later gehad waardoor ik nog niet volle procent duidelijk test, nog geen ongi te bespeuren, maar die kramp gisteren waar ik twee uur niet goed van was, daarvoor heb ik naar de dokter gebeld, die zei dat als ik op 31 juli een positieve ou test had dat ik pas op 1 augustus mijn ei kon hebben of zelfs later, en dan kan dat toch een innestelingskramp geweest zijn. Morgenvroeg test ik weer maar is met een test van Colruyt.
spannend hoor heb je een foto van je test? Ondertussen een nieuwe gedaan? Vier jaar is een lange tijd. Ik duim voor je.
Helaas vanmorgen bloeding, maar die is deze namiddag gestopt, ik wacht dus tot na het weekend om te testen!
Hey, Ja dit heb ik ook gehad, 6 dagen na mijn ovulatie wederom een piek. Blijkt dat de hoeveelheid LH na je ovulatie nog een keer piekt (minder sterk dan bij de echte piek) en daarna afneemt. Als je streek dagen na elkaar duidelijk aanwezig blijven dan kan dat idd je hcg hormoon zijn. Ik dacht toen ook dat ik misschien wel 2x een ovulatie had. Dit was echter niet het geval. Op de site van senistest staat dat mooi in een grafiek uitgebeeld.