Inmiddels 100 testen verder ben ik nog steeds erg onzeker... lopen mijn testen niet wat traag op? Alleen de action early gaf vandaag wel een mooie streep. De kruidvat blijft erg licht. ik heb 25 en 26 okt bruin en roze verlies gehad. Niet veel, maar het was er wel... en je snapt dat dat me erg onzeker heeft gemaakt. Morgen is mijn nod. Bedankt voor het kijken en lezen lieve dames xx
Nee hoor, ze lopen goed op. Je ziet ze elke keer netjes verdubbelen om de dag. Op hoeveel dpo zit je nu? Ik verwacht zo rond de 12?
Ik denk mijn eisprong 13 of 14 okt gehad te hebben. 12 okt was de ovu test namelijk knal. Dan zit ik nu op 13 of 14 dpo.
Ik vind de predictors mooi hoor, duidelijke oploop. Gefeliciteerd! De kruidvattesten zijn jammer genoeg rommel de laatste tijd dus ik zou die aan de kant laten liggen moest ik jou zijn, ze maken je onnodig onzeker en dat kan je wel missen nu..
Ja die maken me inderdaad erg onzeker.. Ik zie hier soms donkerdere voorbij komen. Maar je hebt gelijk, ik moet naar de predictor kijken
Ik vind de 13e ook zeker nog je piek, en de 14e idd iets lichter. Ik zou zeggen de 15e je ei en dan vandaag 12 dpo
Dat zou inderdaad ook nog goed kunnen. Dat zou de iets lichtere testen verklaren. Ik ben weer gerust, fijn dankjewel! Xx
Snap je onzekerheid, maar vind de testjes mooi hoor, voor dit termijn. Hopelijk lopen ze komende dagen mooi op.