Oke lekker dan.. vanmorgen een test gedaan, verscheen gelijk een 2e streep voordat de controle streep er was, ik helemaal blij natuurlijk!! hij was niet knal, maar best donker! Na 5 minuten, was de 2e streep weg ik stomverbaasd natuurlijk, dus ik een half uur later nog een x getest, negatief :x pfff wat is dit stom zeg!!! naja zal ik maar gewoon weer ongi worden zkr en er vanuit gaan dat ik niet zwanger ben!
ik heb matcare gebruikt.. de ultra gevoelige. ja ik ga ff afwachten of dat ik donderdag ongi word of niet! heb dit echt nog nooit gehad.. !
Heel frustrerend! Is de 2e streep helemaal niet meer zichtbaar?? Sterkte met het wachten... Ik volg je nog even
nope.. helemaal niets meer!! maar heb naar de dokter gebeld en ga zo in het ziekenhuis bloed laten prikken. de assistente vond het ook heel raar, ze zei als je niet zwanger bent komt er zowiezo geen 2e streep en dan al helemaal niet zo snel!
Wat raar dat je streep opeens helemaal weg is! En wat lastig om weer in die spanning en afwachting te zitten of t nu wel of niet raak is! Succes meid, hoop dat we je snel mogen feliciteren!
Wat naar Jipje, idd fijn dat je bloed mag laten prikken! Vervelend die onzekerheid! Stomme testen. Hoop dat je snel een positief resultaat hebt!
pff ja en 1 week geleden had ik dus (precies een week na me eisprong) wat roze slijm/bloed verloren.. dus ik dacht dat dat een innesteling was, maja nu is het allemaal zo vaag!! hoop dat het raak is en anders sja ff balen maar nieuwe ronde nieuwe kansen!
Vaag en spannend zeg.. ben benieuwd..maar wat de ass van de ha zegt klopt niet helemaal hoor.. ik heb wel vaker een streep gehad zonder zwnager te zijn.. heel frusti, maar wel waar.. nou ja.. das natuurlijk uitzondering.. Hopelijk spring je om 15u een gat in de lucht meid...
Raar idd dat die streep ineens weer weg was! wel fijn dat je even bloed mocht laten prikken. Ik hoop voor je op een positieve uitslag!
raar, zo'n uitslag! daarom gaat mijn voorkeur toch echt uit naar de ClearBlue Digital..Geen gekkigheid met streepjes enzo. Hoop voor je dat de bloedtest positief is! "D
ik had het hier 2 weken geleden met mijn zus ook zo .. was helaas niks .. hoop voor jou dat het toch posi uitpakt !!
Jah ik volg het ook ben wel benieuwd nu want naar mijn idee heb je het zw. hormoon wel anders kan het streepje toch niet verkleuren??