Hallo dames, ik kan niet stoppen met springen. Ik weet niet of het overkomt op de foto, maar is zit 10dpo en de streep kwam binnen de tijd Nu maar hopen dat het goed blijft gaan...
Sorry maar ik zie geen streepje. Wel een soort van roze gloed waar het streepje zou moeten staan. Maar soms is het moeilijk om op de foto te krijgen. Als jij een streepje ziet staan (met je ogen, niet met je hart ) dan ben je zwanger. Dus voorzichtig gefeliciteerd! Over twee dagen nog een test doen!
Precies wat ik zie, meer een gloed dan een streepje. Maar je bent nog vroeg, dus inderdaad met kerst even opnieuw testen.
Tja, die dingen laten zich ook niet makkelijk fotograferen, he... Maar goed, over een paar dagen nog een keer testen en dan hopelijk een betere test. In ieder geval bedankt voor het meeturen!
Ik zie echt op beiden een heel duidelijk streepje. Misschien nog licht, maar ik hoef echt niet te turen! Ik zou zeggen: test op 1ste kerstdag nog eens en dan zal het streepje nog duidelijker zijn. Maar volgens mij ziet dit er al goed uit
Ik zie hem weer hoor Maar zou nu pas op 1ste kerstdag testen, dan zie je hem veeel beter! Gefeliciteerd!