In het echt is hij veel duidelijker, absoluut geen tuurstreep en binnen de tijd... maar wel licht. Wat moet ik hier nou van denken?? Vorige week wat oud bruin bloed verloren. Ben al 7 weken niet ongesteld geweest, maar denk dat ik ongeveer 2 weken geleden mijn eisprong heb gehad en toen ook geklust... Maar ik geloof het gewoon niet... het kan eigenlijk niet we hebben maar 3% kans op een natuurlijke zwangerschap en ik geef nog borstvoeding
Er staat toch echt een goed zichtbaar streepje, heb je al een clear blue gedaan? Dat zou met deze streep wel kunnen.
Poeh nee kom net bij het kruitvat vandaan wilde hem eigenlijk pas morgenochtend doen maar k had de hele middag nog niks gedronken. In het echt zit er meer kleur in dan op de foto kan het dan nog een indroger zijn? Ik ben echt een beetje in shock zal k maar zeggen
Ik zou er zeker nog even een testje tegenaan gooien, want dit streepje zie je zonder te turen. En als hij binnen de tijd is, komt ie er niet voor niks te staan. Zeker als jij rond je eisprong geklust hebt. En borstvoeding betekent uiteindelijk niet dat je niet zwanger kunt raken!
Ik weet hoe bizar en letterlijk ongelofelijk het is, maar hij staat er echt. Ik kom morgen weer bij je spieken.
Op de foto lijkt hij wat grijzig maar in werkelijkheid is hij mooi roze en duidelijker. Morgen laat ik de volgende test zien Ik geloof het nog niet hoor en hou er ook echt rekening mee dat het niet zo is... En klopt: bv geven heeft niks te maken met niet zwanger kunnen worden, weet ook niet waarom ik dat erbij zette ik had alleen nog maar net mn cyclus weer terug (sinds 3 maanden) en die was altijd heel netjes 27/28 dagen. En ineens een hele late eisprong gehad, wat ik niet eens zeker weet. En ook niet eens geklust voor een brusje maar gewoon voor de fun was ook nog maar de 2e keer na de bevalling omdat mij de zin totaal ontbrak, ws door de bv.
Ik zie je streepje duidelijk staan hoor! Mijn streepje was nog lichter dan de jouwe en ben toch echt zwanger
Wow, wat spannend zeg! Lijkt toch echt wel positief.. Kleur blijft lastig. Heb je niet toevallig nog een KV 2v5 test? Ben benieuwd morgen en duim mee! Binnen hoeveel tijd was de tweede streep zichtbaar? Je hoort wel vaker dat mensen toch spontaan zwanger worden nadat ze een kindje hebben gekregen, hoop dat dit bij jullie ook zo mag zijn!!
2e Streep was er na 2 minuten ofzo. In elk geval binnen de 5 minuten. Was idd een kv 2v5 test. Je hoort zeker vaker dat een 2e makkelijker lijkt te gaan maar mijn man zijn zaad is gewoon heel erg slecht dus je verwacht dit niet eigenlijk. DDucky: Gefeliciteerd en hoopvol voor mij! Erg mooi onderschrift heb je trouwens! Mooi dat je zo'n getuigenis durft te geven hier.
Nou spannend allemaal! Knap dat je toch morgen kan wachten (ik ben zelf zo'n stuk ongeduld ). Ik bedoelde eigenlijk ivm kruidvat 2v5 of je die andere van dat pakketje (2 in 1 pakket) al eerder gebruikt had en dus nog een in huis hebt, maar dat zal denk ik niet dan
Nou ik vind dit toch wel een overduidelijk streepje waar je echt niet omheen kunt! Ben benieuwd naar je test van morgen.
Wat spannend voor je! Hopelijk morgen een mooie en duidelijke roze streep! 't Is je van harte gegund!