Vruchbaarslijm

Discussion in 'Zwanger worden' started by nieuwbegin, Oct 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Dit is echt niet normaal meer hoor... Zoveel vruchbaarslijm....

Wie heeft dat nog meer?

2. Flink aan de klus dan! Fijn dat je het zo duidelijk merkt dat je vruchtbaar bent!

3. Carly

Carly Lid

Oct 3, 2007
    36
    0
    0
    ik haha echt een natte bende soms ;)

4. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Nou dat weet ik niet, soms is het 2dagen voor mijn ei en dan weer met mijn ei... Ik heb nu een aantal mnd geteste en getempt, maar het slijm kan ik niet echt op rekenen....

We hebben smane afgesproken om het weer een paar maanden rustig aan te doen, zonder testen en extra gezeur, dus ik hou dit wle een beetje aan als nu tot over een week vruchbaar zeg maar...

We zien wel...

@Carly, Erg he... die natte bende ;) nu heb ik nooit inlegkruisjes, maar helpt dat er tegen? ik bedoel, merk je het dan minder?

5. Milla

Milla Niet meer actief

Ik had in de vorige ronde ook duidelijk vruchtbaar slijm.. Ik vind het alleen maar prettig omdat ik met mijn onregelmatige cyclus naast de ovutesten nog een ander aankopingspunt heb.

6. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Maar is het bij jou dan wel gelijk, ik bedoel, je hebt slijm en dezelfde dag een positieve ovu test?

7. Carly

Carly Lid

Oct 3, 2007
    36
    0
    0
    nou ik heb een hekel aan inlegkruisjes het gaat dan zo stinken lijkt het wel haha...en voor zover ik weet worden inlegkruisjes ook niet echt aangeraden waarom dat nou precies was weet ik ook niet meer eigenlijk sorry haha :)

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ik had deze keer 1 dag voor m'n positieve ovutest vruchtbaar slijm. Ik weet niet of het altijd zo is, omdat ik voor het eerst ovutesten gebruik....
    Maarre, veel succes deze ronde, en hopelijk helpt het als je een beetje afstand neemt... :thumup:

9. honey711

honey711 Actief lid

Feb 16, 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden
    ik heb eigenlijk altijd wel last van slijm.
    dus dan vind ik het moerlijk om te zien of ik moet gaan klussen.

groetjes oney

10. Milla

Milla Niet meer actief

Ja 1 dag voor positieve ovutest en op de dag slijm en krampjes/steekjes.

Share This Page