Hallo! Ik zit nog niet in mijn "testperiode" maar lees hier veel over de verschillende soorten testen (zwangerschapstesten) is de predictor early echt gevoeliger als de gewone predictor of k2v5 fzo? Want lees hier dus ook heel veel mensen die de gewone predictor of kv2v5 ook voor hun nod gebruiken? Dit topic gemaakt uit pure nieuwschierigheid!!
Ik testte met de express op 12 dpo ook duidelijk positief. Early op 9 dpo Kruidvat 2v5 vind ik niks doordat die soms valse streepjes geven, en eigenlijk pas echt duidelijke lijntjes na je nod
Early en express zijn echt hetzelfde! Ik vond zelfs de express altijd iets duidelijker streepje hebben. De kv2v5 heeft soms vals positieve streepjes maar is ook wel gevoelig
Mijn voorkeur gaat echt uit naar predictor. Early of express maakt geen verschil. Kruitvat op zich is wat minder geworden zeker (ruim) voor nod, plus vind ze lelijk en vaag opdrogen tegenwoordig Action prima maar gebruik de gewone niet de early. Zwanger en kids de meest gevoelige vond ik ruk. Zag er niets op terwijl een minder gevoelige in dezelfde urine wel positief werd.
Ik heb geen slechte ervaringen met welke test dan ook. Nooit geen valse testen gehad, of indroogstrepen of wat dan ook. Maar goed waarschijnlijk word mijn mening niet gedeeld door iedereen.
Als je dipsticks geen probleem vindt, die van Sensitest zijn heel erg fijn en lekker goedkoop. Met de kv2v5 en action valse streepjes gehad.
Wel door mij Ik heb ook nog nooit een vals positieve test gehad. Koop gewoon degene die op dat moment betaalbaar beschikbaar is. Vaak huismerk. Vijfde zwangerschap. Vijf verschillende merken volgens mij en altijd kloppend resultaat.
Action heeft bij mij nog nooit vasle streepjes gegeven en al vroeg een licht steepje voor nod toen ik ook echt zwanger was.. kost bijna niks. Vind predictor en clearblue ook te duur
Ik deel deze mening zeker met je! Ook nog nooit vals positieve testen gehad. Als ik ze hier zie is het vaak van mensen die enorm vroeg testen, of de testen veelste laat aflezen. Wacht gewoon tot je NOD of een dag daarna, heb je vaak gelijk duidelijkheid.
Heb bij beide zwangerschappen ook maar een keer getest. Gezien ons verleden wilde ik ook niet veel vaker testen want 't zegt niks over het verdere verloop van de zwangerschap
Als ik een positieve test in handen krijg hoef k ook geen testen meer te doen maat tot de tijd dat hij positief is.. Mijn cyclus varieert van 22 tot 29 dagen dus is altijd lastig te zeggen wanneer NOD precies is..
Ja dat dus mensen beginnen al op 9dpo en dan ligt het aan de test Valt mij ook op dat veel mensen reageren met: de streep is grijs dus negatief of indroger hoor! Je bent niet zwanger. Niet echt hoopvol altijd. En het ligt aan vanalles maar vooral aan de test.
Haha ja vanalles. Heb laatste paar dagen enorm last van misselijkheidsvlagen die weg gaan als ik eet en last van maagzuur.. Verder af en toe steekjes hier en daar maar dit zal allemaal wel van de progesteron komen haha!