Lieve allemaal, 1,5 week geleden ben ik een slijmprop verloren. Normaalgesproken verlies je die (Google) als je moet gaan bevallen of tijdens je zwangerschap toch? De dag ervoor kreeg ik vage aanhoudende krampende pijn in mn onderbuik, wat op de dag van vandaag nog zo is. Heb ook het idee dat hij meer is opgezet als anders. Sinds begin vorige week zijn mijn borsten erg pijnijk en zijn mijn tepels overgevoelig voor alles wat ermee in aanraking komt. Ben moe, met vlagen misselijk en zit heel snel vol na mijn eten. Nu zijn we 11 dagen verder en ik ben officieel 5 dagen overtijd. Heb net een Predictor test gedaan, die bleek negatief... We weten niet waar we aan toe zijn en wat nou de juiste datum/ dag is om weer te testen, want alles voelt ernaar dat ik zwanger zou kunnen zijn... Heeft iemand dit ook meegemaakt die mij wat aanwijzingen kan geven wat we moeten doen? Ben echt op van de zenuwen en de teleurstelling was groot bij deze uitslag Liefs, V.
Bedankt voor de tip, ga hem halen, maakt me niet uit hoeveel testen het moeten zijn, als is het er elke dag 1 hihi! Fingers crossed...
Ja Kruidvat 2 voor 5 euro is een goede test. Die test echt helemaal wit (niet zwanger dus) of juist (wel zwanger) een streep/lichte streep. Heb ik ervaring mee. Kan ook zijn dat je laat positief test terwijl je wel zwanger kunt zijn zolang je ongi niet komt heb je hoop en anders zou ik de HA bellen. Heel veel succes en hopen dat je zwanger bent!!
Wat ook wel belangrijk is om te weten: hoe lang ben je gestopt met de anticonceptie/pil? Heb je een regelmatige cyclus?
Bedankt voor de reacties, heb altijd een cyclus van 28 dagen, is altijd op de dag goed geweest, ik ben misschien nog te vroeg met testen en/ of mn hcg is heel laag... De Kuidvat 2v5 wees net ook negatief uit...boe Heb net de HA gesproken en ze zei dat er (nog) geen reden is voor paniek en ik het zaterdag nog eens moet proberen, dan zitten we op 9 dagen na mn NOD... duimen maar dat ik niet ong wordt en dat het gewoon een laag niveau is!