help dames

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mandy2012, Mar 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy2012

mandy2012 Actief lid

Mar 23, 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal
    zal me even voorstelen ben mandy 24 jaar en moeder van 2 kindjes mijn oudste is 4 jaar en mijn jongse meissie is op 26-11-2011 geboren met 23 weken . ze heeft het helaas niet mogen reden . ( sorry voor de tiep fouten zou het er maar neer zeten ik heb deslekzie sorry ) het was een hel van een zwangerschap waar ik met 9 weeken begon te bloeden en echt bloeden veel ziekenhuis in ziekenhuis uit lage hb en noem het maar op ik zou morgen 25-03-2012 uitgerekent zijn dus best een kloten dag morgen . maar nu zit ik eigelijk in een dubbele strijd . ik kwam er opeens achter dat ik zaterdag niet ongesteld was geworden . en normaal kan ik de klok er op zeten ook nu na de bevaling liep alles heel mooi door dus en ben ik al vanuit gegaan van mijn langste ciklus van 30 dagen . dus een test gedaan dat zou zo de bovenste foto zijn zoo . en een heeeeeeeel vaag streepje het is een penne strepje maar wie weet was die wel donkerde geworden als ik niet zo dom was om hem los te halen maar ik zag iets dus dacht hou hem in het licht . was de cleublue die je erde kan doen nou heb ik vaker gelzen dat die valse streejes geven dus ja nog maar testen gedaan van de kruidvat en 3 van de zwanger niet zwanger die gaven duidelijk aan niet zwanger . maar wel streepjes . nou weet ik dat ik daar niet mag kijken maar ze worden wel steeds donkerde . je moed zo op de fotos goed kijken hoor haha sorry van mijn lange verhaal maar jullie mening liefs van mandy

2. mandy2012

mandy2012 Actief lid

Mar 23, 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    en deze testen die zijn wel van een paar dagen trug hoor en die van kruidvat 2 voor 5 euro was gelijk dat lijntje te zien dus neem aan geen indroog lijn de zijkanten zijn roze . als je goed kijkt zie je op die staafjes ook streepjes maar je kan ze zoo wat slechte zien :(

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

ik zie alleen maar een pennenstreepje op de cb test. (negatief)
    en de kv zie ik een indroog streepje (heb ik zelf ook eens gehad,en was niet zwanger)

al hoop ik dat jullie zwanger morgen zijn.

4. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik heb geen ervaring met deze testen.. maar wat ik heb begrepen is een pennenstreep negatief... succes met alles!

5. mandy2012

mandy2012 Actief lid

Mar 23, 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke :( ben nu bijna een week overtijd en eigelijk wijst alles er op behalfe een goeie test

6. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

anders even bij de huisarts aan kloppen of afwachten.

7. mandy2012

mandy2012 Actief lid

Mar 23, 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil nog tot maandag wachten dan nog eens een keer een test doen wie weet wel een iets latere ei sprong of hcg wat een tijdje langer nodig heeft is die weer negatief en nog niet ongesteld dan ga ik naar de huisarts en kijken wat die zecht of wil doen . weet wel dat ik best beroert ben meestal savonds :x en dat had ik met esmee ook overdag ging het goed en savond kots miselijk bah bah . best wel heel ontzeker . en het is helemaal niet dat ik er me bezig ben want deze maand mog het zo bie zo wel overslaan om dat ik uitgereken zou zijn dan op 26-11-2012 op de geboorte dag van esmee alleen een jaar later dus ik snap het niet dus nog even spanent allmaal in inegeval bedankt voor het kijken

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Deze zijn helaas allemaal negatief.
    Anders idd even langs de ha.

9. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ze zijn idd negatief, en als ik jouw was zou ik idd de huisarts even raad plegen. Of maandag nog eens testen.

10. mandy2012

mandy2012 Actief lid

Mar 23, 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    ongesteld geworden dus ja was allemaal vals mmm balen op naar de volgende ronde dankje allemaal

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jammer meis succes met zwanger worden .

12. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Jammer, succes in deze nieuwe ronde. Hopelijk mag het vlug raak zijn.

Share This Page