Innestelingsbloeding? Licht positieve test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MamavanLiv, Jan 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, ik snap het niet meer!
    1,5 week geleden 3 licht positieve testen van kv 2v5 gehad. Ze werden niet donkerder. Afgelopen woensdag dacht ik ongesteld te zijn geworden, maar wat ik normaal heel heftig ben en zeker wel een week lang was nu heel weinig. Donderdag avond was het al bijna weg, gister nog wat vegen oud bloed en vandaag ook nog zo een enkele keer.
    Qua kwaaltjes heb ik dezelfde als die bij een menstruatie zouden kunnen passen. Hoofdpijn, erg moe en mij niet fit voelen.. Toch merk ik aan mijn borsten wel wat verschil. Knellende bh's bijvoorbeeld die normaal gesproken juist wat ruimer vielen!
    Ik heb dus vanmorgen vroeg toch nog een testje gedaan. Van een ander merk (Babi) en ook deze was vrijwel meteen heel licht positief. Ik krijg hem niet heel duidelijk op de foto met mijn telefoon, maar heb mijn best gedaan.
    Je hoeft in werkelijkheid niet toe turen om hem te hoeven zien staan.

Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog, dus er rest mij nu niets anders meer dan gewoon af te wachten.. Bij mijn dochter heb ik geen innestelingsbloeding gehad, dus weet eigenlijk niet goed wat ik daarvan zou moeten verwachten. Maar in vergelijking met mijn menstruatie normaal gesproken lijkt dit nergens op..

2. Stando

Stando Bekend lid

Apr 5, 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend, heb je vorige topic ook gelezen... Ik zie wel een lijntje, hoop op een positief resultaat!

3. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik zie inderdaad ook een lichtstreepje wat spannend zeg.
    Heb zelf ook geen ervaring met innestelingsbloeding. Heb jij tussen jou ( bloedverlies) en nu nog getest en waren ze toen negatief? Of heb jij na het testen niet meer getest tot nu? Wel vreemd dat hij nu weer zo licht is:( Mijn duimen draaien meid dat hij over 2 dagen knalt

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik zie wel een lichte roze streep..
    ben benieuwd

5. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

oe spannend, succes dinsdag! ik zie ook iets vaags :)

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    1,5 week geleden positief en nu ook weer, maar nog steeds licht.. Wel raar. Gelukkig mag je dinsdag naar de gyn. Als je pijn krijgt wel bellen, want zou ook een bbz kunnen zijn. (Kans is natuurlijk niet zo groot, maar wilde je er toch op wijzen).. Bij mijn bbz had ik ook steeds kleine beetjes bloedverlies tot ik onverwacht enorm veel pijn kreeg. Mijn testen waren toen alleen wel donkerder. Hopelijk goed nieuws dinsdag bij de gyn.

7. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook erg raar dat die testen zo licht blijven.. En dan ook nog dat bloedverlies vd week! Wel apart ook dat het allemaal testjes waren uit andere doosjes en zelfs een ander merk vanmorgen. Zouden ze dan allemaal vals positief uitslag gegeven hebben?

Ik heb nog een foto gemaakt net, maar dan de bovenkant van de test er even afgeklikt..

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Spannend. Hopelijk dinsdag positieve duidelijkheid

9. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Heb hem even voor je in het negatief gezet zie er wel iets op maar, of het even breed is weet ik niet.

test zwangerschapspagina.jpg

10. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hij is even breed ;) Dat is ook te zien op de laatste foto

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Zie zeker een licht roze streepje. Fijn dat je dinsdag naar de gyn kan, die zal toch wel wat duidelijkheid moeten kunnen geven. Ervaring ket zo lang lichte testen heb ik niet, maar wel met heel minimaal bloedverlies bij positieve test, het was toen een EUG (bbz). Hoop dat je lekker zwanger bent. Nog even twee dagen in spanning, zit weinig anders op.

Duimen draaien!

12. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denk dat het een vals positieve test is geweest gisteravond. Vanmorgen met cb digitaal/indicator NIET ZWANGER getest. Misschien heb ik gisteren wel teveel urine op de teststrip laten lopen?! Niet bewust meegekregen, dat niet.. Ook nog nooit eerder gehad en weet ook niet wat de test doet wanneer dit wel gebeurd.

Dinsdag weet ik hopelijk meer ;)

13. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Clearbleu heeft vaak toch wat meer hcg hormoon nodig hoor ik denk dat je zwanger bent en dat je over 2 dagen al duidelijker test

14. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Als je de CB digitaal zonder indicator hebt gebruikt, dan denk ik dat je daar gewoon te vroeg mee bent geweest, deze gaf bij mij pas zwanger wanneer ik echt duidelijke streepjes had, bijna even duidelijk teststreepje als controlestreepje. Ik heb dus nog hoop voor je. Het is bijna dinsdag, sterkte met wachten.....

Share This Page