Hallo Forumleden, Ik ben op 29 oktober ongesteld geworden. Dit heeft tot en met 31 oktober geduurd. Ik ben op 4 november begonnen met een ovulatietest, deze was dat moment licht positief, dus zat nog niet op mijn piek. De volgende dag was de test knalpositief. Dus ben aan het klussen geslagen. Elke dag meet ik mijn temperatuur en zie dat die op 5 november (de dag van de positieve test) omhoog is gegaan (zie onderstaande afbeelding) Ik vraag me nu af ik te laat ben geweest En of het wel helemaal normaal is dat ik zo snel mijn eisprong heb, want die zou dus op 5 november geweest zijn. Dat zou dus 8 dagen na het begin van menstruatie zijn. Zou dit erop duiden dat er iets niet goed is?
Ik had bij de zwangerschap van de jongste ook op dag 9 mn eisprong kan dus best. Ik had ook altijd een wat korte cyclus zn 25 dagen ipv 28 soms zelfs 23/24 dagen. Mijn eisprong was gewoon altijd wat vroeger en had dan wel een lf van 14 dagen. Nooit geen moeite gehad hierdoor met zwanger raken beide ronde 1.
Het is inderdaad vroeg, maar dat maakt eigenlijk niks uit. Als je LF maar lang genoeg is zodat het eitje de tijd krijgt om te nestelen, minimaal 10 dagen, maximaal 18 dagen (aantal dagen na je eisprong dus, tot aan je ongi). Ik heb ook altijd een korte cyclus gehad, van 25 dagen met een eisprong op dag 11, soms 10. Geen problemen met zwanger worden.
Helemaal niet stressen!! Pas stressen als je ei op dag 3 ofzo komt Nu zat je op dag 8 met een positieve test en dan duurt het nog 24/48 uur voor je ei springt. Dus dan kom je op dag 9 of 10. Prima dus!
]Ik heb er geen ervaring mee, mijn eisprong komt juist pas laat (dag19) in mijn cyclus en ik heb een lf van 10 dagen. Je temperatuurkaartje laat geen eisprong zien hoor. Je lichaamstemperatuur moet na de eisprong met ongeveer 0,3 graden zijn gestegen ten opzichte van je lichaamstemperatuur voor je eisprong. Jouw kaartje laat wel wat pieken en dalen zien, maar je temperatuur is na 5 november niet ineens hoger. Ik heb even een voorbeeld toegevoegd van mijn kaartje, ik heb alleen niet iedere dag gemeten en ik ben ook snel na de eisprong weer gestopt met meten. Kijk anders ook eens in het topic over temperatuurkaartjes. Bekijk bijlage 427747 Een ovulatietest kan ook een LH piek laten zien zonder dat er een eisprong volgt trouwens. Denk dat je nog even door moet testen
Ja je hebt gelijk Lies1988. De site heeft de datum ook bijgesteld. Zou mijn eisprong vrijdag hebben gehad. Ik vond het ook raar aangezien ik de eerste dag van mijn positieve test volgens de website een eisprong zou hebben. Vrijdag klinkt veel logischer. Ik snapte er al geen bal van hahaha. Bij mij is het verschil nooit zo groot in temperatuur zoals bij jou. Dat is bij elke maand zo. Zou dit dan willen zeggen dat ik geen eisprong heb. Raak nu wel een beetje ongerust.
Dat ziet er inderdaad veel beter en logischer uit Bij mij is het verschil meestal ook niet zo groot hoor. Mijn temperatuur schommelt erg, maar dat zie je nu niet omdat ik amper gemeten heb. Ben nog niet bezig om weet zwanger te worden, wilde gewoon eens weten of mijn eisprong inderdaad vrij laat is zoals ik dacht te voelen. Ter geruststelling voor jou zal ik mijn kaartje laten zien van de zwangerschap van mijn dochter. Het begin is wat gek en de eisprong erg laat, ik had namelijk net een miskraam gehad. Bekijk bijlage 428099