Is dit een indroger? Lijntje kwam binnen de tijd maar stukken lichter Daarna test weg gelegd en toen was hij zoals op de foto Ik heb hier voor ook met een zwanger en kids zw test getest deze kwam vrij snel een roze lijntje hoefde niet te tuuren toen ik de test weg had gelegd en later weer keek was het streepje weg... Ik snap er niks van... Die van Kruidvat word ook lichter, dit maar gewoon als negatief beschouwen? Zit nu 13dpo...
Testen verkleuren altijd als je ze even laat liggen. Ik zie wel een streepje. Zou morgen of overmorgen met ochtend urine nog eens proberen
Is het bekend met zwanger en kids testen dat ze streepjes geven die daarna verdwijnen? Dit is de eerste keer dat ik ook z'n test heb gebruikt.. Daar door krijg ik het idee dat het allemaal negatief is...
Zwanger en kids zwangerschapstesten zijn echt heel slecht. Ik heb er veel vergeleken en kruidvat 2v5 kwam eerder en beter uit de bus dan zwanger en kids... Als het lijntje bij de kruidvat binnen 5 minuten ontstond dan heb ik goede hoop 😊
Dat is jammer om te horen van de zwanger en kids, Binnen 5 min zag ik een Tuur streep daarna weg gelegd en nu dit.. Ik denk zelf dus gewoon negatief of indroger?
dit zijn wondfo testen (hebben zwanger en kids ook) zijn dezelfde als kruidvat! maar na afleestijd is het niet betrouwbaar. de dipsticks van zw&kids zijn wel een drama. maar ik zou over 2 dagen testen als ik jou was. wie weet!
Ik zie 'm en ik vind 'm roze. Ik heb goede hoop voor je! Ik zou morgenochtend nog eens testen met je eerste urine. Succes! ☘
Volgens mij gaat het er niet om wat je nu ziet maar wat je zag binnen de af leestijd. Probeer nu te stoppen met piekeren en morgen ochtend een nieuwe test te doen.
Nog een Kruidvat testje gedaan geeft 2e lichte streep Al heb ik ondertussen wat kraampjes dus ben benieuwd hoe of wat
Spannend! Heb je een foto van je test? Dan kunnen we mee kijken En krampjes kan ook bij een beginnende zwangerschap horen.
Ja ik zal Proberen foto te maken hij is wel licht hoor Overigens had ik nog een action early liggen en deze is negatief...
Ik krijg hem echt heel slecht op de foto het lijntje zit er wel kan hem met blote oog zien maar op de foto lijkt het niks
Ik zie 'm helaas niet op je test Zo'n vage streep is ook altijd moeilijk op de foto te krijgen hè? Stond de streep er wel binnen de tijd? De KV staat er de laatste tijd om bekend om schaduw en witte lijntjes te krijgen terwijl ie wel negatief is