Meiden, ik denk dat ik ze zie vliegen, maar ten hoogte van het putje in me tafel, zien jullie daar iets???
Als ik de foto inzoom zie ik op de onderste test een hele lichte roze streep! Duimen dat deze duidelijker gaat worden
Iisje !!! Ik zie het streepje ook!!! Ooo wat zou dit geweldig zijn zeg! Ik duim nog steeds verder voor je!
oooo en ik ben zo dom, ik had vanochtend nog maar 1 test in huis, door de spanning heb ik hem 2 keer laten stuiteren en nu doet die het niet meer !!!!! ga straks snel nieuwe halen, het is inderdaad 1 van de action die ik kapot heb gemaakt om het beter te kunnen zien haha!
Koop dan die van de kruidvat, zijn gevoeliger dan die action testen. Ik zie ook een licht roze streepje op de onderste, zou betekenen dat hij op de kruitvat beter is. Je hebt geen pregnyl gespoten denk in he deze ronde?
Pregnyl heb ik alleen gespoten vrijdag 6 jan. Dus ik neem aan dat dit uit me lichaam is het is zo spannend zou het dan na 3 jaar eindelijk gelukt zijn ....
Dus dag 13 na de pregnyl. Het zou nog vd pregnyl kunnen zijn dan (zelfs met 5000 eh helaas). Je zal dus vandaag en morgen moeten testen om te kijken of er een streepje is en of die oploopt