Dag dames ik kom net terrug van de gyno inv met een inwendige folikel meting. Mijn bloed was ook na gekeken voor de hormoonhuishouding en die was helemal toppie! maar nu komt het hij ging die inwendige echo doen,was mooi te zien. Hij zei u heeft waarschijnlijk helemaal geen P.C.O. Er is ook geen kettting te zien van eiblaasjes wat ik de vorige keer wel had. Dat is ook een teken van P.C.O. En er was een ei te zien van 10 milimeter groot! hij moet eigenlijk 20 zijn. maar alleen al die die ketting niet te zien was is een goed teken want dan schuift het mooi op. Dan heb je dus wel een eisprong! Hij zegd dat het zeer onwaarschijnlijk is dat ik P.C.O heb. Ik moest echt even slikken bij dat nieuws. Echt goed man ik moet maandag opnieuw terrug voor nog een echo. Dan zou dat ei gegroeid moeten zijn en daarna weer moeten springen. Ik ben echt wel blij! echt raar en onwerkelijk want dan hoef ik niet aan de Clomid. Laten we hoop houden en geloof in mijnzelf. Sorry lang verhaal geworden. groeten jennie72
fijn nieuws jenny! hopelijk is je ei de volgende keer nog een stuk groter! en ben je snel zwanger meid! liefs elfje
Fijn zeg (naamgenoot). Vraagje, hoe kan dat dan dat er de eerste keer wel een ketting te zien was? Misschien een domme vraag, maar ik ben daar niet zo goed van op de hoogte! Liefs Jenny
He naamgenoot!ik denk dat het kwam omdat ik toen nog niet zo lang van de pil afwas. Dat is mijn vermoeden tenmisten. Dus Maandag hoop ik een groot ei. En veel klussen van het weekend. Ha Ha we zullen wel weer zien dan. groeten jennie72
he das zeker goed nieuws jennie!!!! heb zelf pco en t zou leuk zijn als de gyn zei, t gaat toch wel goed vanzelf allemaal daar binnen, maar nee, kan me goed voorstellen dat je erg blij bent. succes maandag, duurt dan ineens zo lang he?? moet zelf morgen weer, ben gister geweest, mijn ei was gister 11mm, we gaan duimen voor een hoop grote eitjes lieffs radna
Hallo allemaal,jullie zijn schatten bedankt voor jullie medeleven! Ik krijg ineens weer meer hoop op normaal zwanger te kunnen raken zonder Clomid. Ik ben echt blij het gaat goed komen! groeten jennie72
toppie meid, dat is een opluchting zeg, als je eitje nu 10mm is zou ie maandag zeker bijna 20mm moeten zijn... en net wat je gyn al zei dan heb je toch wel gewoon een eisprong en is het afwachten op die 1e lucky shot,....succes meid
Thanks allemaal,jij ook Natas. Ik had je even gemist? maakt niet uit. Kan nu weer wat meer relaxen. nu die ene lucky shot nog. Dit was trouwens een andere gyno maandag die van mijn zelf weer. Hij was niet echt vriendelijk maar goed het gaat om het resultaat. Man was ook heel blij we gaan ervoor! spannend hoor. Nu weet ik tenminsten dat het goed zit misschien heb ik het wel gehad P.C.O maar heeft het zich verbeterd of zo want het zag er heel anders uit vanbinnen dan de eerste keer dat de echo gemaakt werd. Na regen komt zonneschijn zeggen ze wel eens dat klopt. groeten jennie72
fijn dit te horen! eht doet je goed.... en het is je gegunt dus ik uimook lekker mee dat het nieuws maandag weer helemaal tegek is!!!!
He Jennie72, dat is geweldig nieuws! Hopelijk lukt het om spontaan zwanger te worden, daar duimen we voor. Groetjes, Wendy
Hai dames ik weet niet wat ik moet zeggen,maar toch evengoed echt bedankt.Ik hoop dat het voor jullie ook snel zo ver is! maar het komt goed en ja dat doet me goed. IK heb al genoeg meegemaakt van de week. ik ben mijn baan kwijt geraakt hierdoor. Het zou te zwaar zijn voor me lichamelijk dan he. maar weet wel beter, ze hebben een nieuwe solicitant laten komen op de laatste dag van mijn proeftijd! nou ja dan vraag ik je : Het komt wel goed houd moet allemaal. Dat mag ook eens gezegd worden. groeten jennie72ik houd jullie op de hoogte Maandag zeker
Oww meid, wat is dat nou weer naar... Wat een lullige streek, hebben ze het niet van tevoren aangekondigd? Officieel staat je werkgever in zijn recht, in een proeftijd mag je van de ene op de andere dag opzeggen maar erg aardig is het niet. Houd moed meid, want - zoals je zelf al zegt - het komt vast allemaal weer goed. Komt tijd komt raad, om er maar eens een cliché tegenaan te gooien. Groetjes, Wendy
Hai Wennie, nee ze hebben niets gezegd. Pas op de laatste dag van mijn proeftijd. Maar ik kan er niet al te rouwig om zijn want ik word veel liever zwanger. dat is mij echt een beetje meer waard. Maar het was wel weer lullig. Omdat ze aangaven dat het allemaal zo goed ging. Das echt een beetje balen dan maar goed het zal wel weer. Ik krijg nog een maand loon van ze. groeten jennie72