Hallo, ik was zwak,, gisteren en vandaag.. maar wist niet zo goed wanneer mn NOD was, had 2x deze cyclus een positieve (ook digitale) ovulatietest. wil het denk ik gewoon te graag..net zoals vele andere zie ik 7 en 6 dagen voor Nod.. Indroger? ik weet het..moet over 2 dagen weer testen..liefst pas op NOD.. ... ... maar ik ken mezelf, morgen hangt het pipetje weer in mn bekertje urine !! hahahaha... de kwaliteit gaat erg achteruit na uploaden...:x
Ik zie hem wel maar je geeft zelf al de correcte antwoorden in je post Maar ik zou het zeker geen zwakte noemen. Eerder een drang want het is toch iets wat we hier allemaal willen, toch?
denk 10minuutjes heel vaagjes, opgedroogd iets duidelijker, en na doorspoelen druppeltjes water nog duidelijker
6-7 dagen voor nod betekend dus ook 6-7 dpo. innesteling begint vanaf dag 6 dus je zou nog jiet positief kunnen testen. En daarbij streepjes pas na 10 minuten weet niet of je dat als geldig mag zien. Hoop het heel erg voor je maar maak je nog niet te gelukkig.
Je onderste test zie ik ook wel een lijntje, maar gezien je zo vroeg hebt getest lijkt het mij waarschijnlijk dat het een indrooglijntje is.... maar wie weet? En zwak lijkt me idd niet het juiste woord, liever "gezonde nieuwsgierigheid"
Mijn innesteling was pas 10 dpo! Haha. Ik hoop oprecht dat het geen valse streepjes zijn! Succes de komende dagen!
Ik zie hem zeker wel hoor bij je laatste test!! Klein beetje turen, maar niet zo heel erg.. spannend meid!
Haha zo zwak ben ik dus ook! Als de kleine zo wakker is rennen we even snel naar de kruidvat (Ong 4 dagen voor mijn NOD) En ik zie wel een streepje bij jou, spannend!
Ik denk overmorgen als het me lukt wil me eigenlijk niet teveel verheugen ivm verleden maar ja,.ik ken mezelf haha