Hallo Ik heb een regelmatige cyclus van ongeveer 28 dagen, en volgend de berekeningen heb ik aankomende woensdag/donderdag mijn eisprong. Maar, nu heb ik mijn eerste ovulatietest gedaan, en zie ik twee dezelfde lijnen, dus waarschijnlijk positief (?!?). Wat betekend dit, heb ik een vroege eisprong? Als dat zo is, en ik zou zwanger zijn, verandert dan de uitgerekende datum ook een paar daagjes? Omdat ik had gedacht dat woensdag/donderdag de eisprong is, maar misschien dus morgen al ofzo. Verandert het dan een paar daagjes die uitgerekende datum? Alvast bedankt, groetjes, Mandy 8) Edit moderator: Verplaats naar ovulatie en zw. testen.
Je eisprong hoeft niet persé op dag 14 te zijn. Rond dag 11-12 kan ook heel goed. Als je test vandaag positief was, dan is je eisprong binnen 48 u. Mocht je daarna zwanger zijn, dan is je uitgerekende datum inderdaad wat eerder, omdat je eisprong en bevruchting dan ook eerder is.
Ik had mn ei op dag 14 op een cyclus van 26/27 dagen. Op dag 8 werden ze al positief en op dag 13 en 14 knal positief en dag 15 negatief. Qua zwangerschap zegt het niks, bij mn oudste dochter liep ik 1 week achter en bij deze kleine ook! Ondanks dat ik wist wanneer mn ei was! Diapauze noemen ze het.
Ow das wel raar, hmm ikben wel benieuwd, weet in ieder geval dat we moeten klussen hahaha. Heeft alcohol invloed op die testen? Was vanacht uit geweest en alcohol gedronken. Maar ik denk dat dat niet veel uit maakt voor die testen.