Beter lezen pipo... als ze op een site komt die de vk heeft gedeeld... Er staat niet als ik op de site van de vk kom...
Oke jullie zijn allebei zwanger want jullie hebben een streepje op een OVULATIETEST. Is dit wat jullie willen horen? Gaan jullie dan ook over een paar dagen schrijven dat je een miskraam hebt?! Sorry hoor meiden maar ik word hier echt een beetje pissig van. Er zijn hier meiden met heel ervaring met dit soort testen, en als jullie dat advies niet aan willen nemen wat doe je hier dan??
Madelein, als t zo makkelijk was geweest, dan hadden ze die zwangerschapstesten wss niet eens uit gevonden Ts gewoon niet meer een zwangerschap proberen te testen met een ovu test. Je schiet er niets mee op en idd zoals de andere zeggen je maakt je zelf er alleen maar gek mee. Dat de gene die er wel positief mee getest zouden hebben is gewoon puur toeval en wss net getest op t moment dat ze ook gewoon een zwangerschapstest hadden kunnen doen.
Dan nog moet een VK geen onzin delen. VK's hebben (mijn ervaring!) bitter weinig verstand van vroege zwangerschappen. Valt je eisprong niet precies op cd14, dan kunnen ze daar niks mee. Hoeveel verhalen ik al niet heb gehoord en gelezen van dames die volledig over de stress waren gejaagd door een VK die beweerde dat het vruchtje echt te klein was voor de termijn, terwijl hun eisprong gewoon een week later was dan die zgn 'standaard'. Nee, laat de gemiddelde VK vooral een ongecompliceerde zwangerschap na het eerste trimester en het kraambed begeleiden. Maar verwacht niet teveel op het gebied van vroege zwangerschappen, laat staan meer 'bijzondere' gevallen. Maar goed, dit is mijn persoonlijke frustratie en de reden dat ik veel liever bij een gynaecoloog loop... Over TS en de andere ovu-test dame: mensen reageren hier niet om jullie te pesten of jullie droom door te prikken. Mensen reageren op basis van ervaring en kennis. Doe daar je voordeel mee. Als je alleen maar kritiekloos instemmend geknik wilt lezen, dan zit je hier niet goed...
wel handig soms hoor. heb duidelijk gezegd wanneer mijn eisprong was en toch deden ze met 9+3 een echo. ja te vroeg om een goed termijn te bepalen... ja had mijn ei op dag 25... dat zei ik toch? maar daardoor had ik wel een extra echo 2 weken later :') maar dat valt me idd op dat het begin stadium altijd wat tja... vreemd is bij de vk...
Hilly, je weet niet wat er in dat hele stuk beschreven stond dus ik denk dat wij daar allemaal niet over kunnen oordelen. En wat betreft de vk... ik heb alleen bij de eerste heel even bij een vk gelopen en daar geen goede ervaringen mee. Wat mij betreft kunnen ze die gehele vk praktijken wel sluiten. Er zijn helaas wel meer dingen waar ze geen verstand van hebben. En vaak denken ze goed te handelen terwijl ze hun protocollen niet eens volgen of willen volgen met de grootste gevolgen van dien.
Dan lezen jullie niet goed... Aan een vraag aan de vk heet de vk een site gezete waar je meer kon lezen over je eisprong en daar werd ook ingezete dat een ovu test soms posit test als je zwanger bent omdat de stofjes heel erg opelkaar lijkt .. En niemand heeft ons zien schrijven dat we zwanger zijn alleen maar dat er nog een spronkje hoop is dat de duivels niet komen .. Maar als jullie dat hoop de grond inwillen boren prima ..
Toch is het beter om gewoon de test te gebruiken waar hij voor bedoeld is. Een positieve ovulatietest bevestigt dat er of LH of hCG in je lichaam aanwezig is. Het zou zomaar eens goed kunnen zijn dat je denkt dat je zwanger bent na een positieve ovulatietest, terwijl je wellicht gewoon een late ovulatie hebt. Mocht je op één of andere manier zeker weten dat je je eisprong al gehad hebt en later toch een positieve ovulatietest hebben, dan ben je hoogstwaarschijnlijk zwanger. Klein stukje uit het artikel... Ben heus niet zo dom om de denken dat ik zwanger ben als een ovu test posit is ik geloof het pas als ik een goeie echo zou krijgen !!
Sorry mrjn 85 als ik geweten had dat er zulke reacties kwamen had ik niet gereageerd Hoop voor je dat je snel een positiefe ZWtest hebt!!
Je geeft zelf al antwoord...Hij moet wel POSITiEF zijn...dat was die van jou al niet eens....wij boren geen hoop de grond in,wij zijn realistisch!Zelfs bij een POSITIEVE Ovutest is het niet waarschijnlijk dat je zwanger bent,laat staan bij een niet positieve zoals die van jullie...
Nee moppie, Pipo is realistisch. En als jij graag hoop wilt halen uit zaken die niet hoopgevend zijn. Ga je gang. Maar dan moet je niet verbaasd (of geergerd) zijn over realistische reacties. Als de zwangerschapstest negatief is, dan ben je niet zwanger. Lichte streepjes op een ovu-test kun je de hele cyclus door hebben... En als een ovu-test knalt, maar een zwangerschapstest omo-wit blijft, dan is de kans het grootste dat je een laat ei hebt.
Hihi kan me voorstellen dat jullie erg geergerd zijn als iemand zijn eigen mening heeft fijne zwangerschap en vooral suc6 met je negatiefe instelling
Ik heb dinsdag positief getest op een zwangerschapstest en aangezien ik nog veel ovulatietesten had liggen heb ik ook een ovulatietest gedaan. Dit is echt een hele dikke knaller!!! Teststreep is veel donkerder dan controlestreep. Je Lh schommelt ook wat gedurende de cyclus. Dus als je de ene dag een blanco test hebt na de eisprong kun je op de andere dag wel een streepje krijgen. Zolang je geen knaller hebt ná je eisprong zou ik niet vanuit gaan dat je mogelijk zwanger kunt zijn.