Ovulatietest VS zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mrjn85, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dit klopt dus wel. Een ovu test wordt idd positief bij zwangerschap, maar dan ook echt dik positief en geen tuur streepje. Daarbij MOET je dan een positieve zw test hebben anders ben je dus niet zwanger.
    De hormonen lh en hcg lijken op elkaar, alleen bij de hcg zit een stukje bij. Die meet de ovu test dus wel, maar andersom kan je met een zw test geen ovulatie ontdekken.

En even serieus... Zeg je nu echt succes met je negatieve reacties? Dus dat mensen jullie beiden hier proberen te behoeden voor valse hoop, dat is negatief? In dat geval begin ik me echt af te vragen wat jullie hier op zp doen. Het hebben van een mening heeft hier niks mee te maken! Moppie mensen proberen je te beschermen omdat dat wat je zegt niet klopt ( althans niet helemaal, zoals uitgelegd in het eerste stukje wat ik schrijf). Ik vind het eigenlijk een beetje gek dat je dan zo reageert. Ik begrijp niet zo goed wat je wil.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    daarnaast zegt een negatieve ovu test niet dat je níet zwanger bent. hij word niet bij iedereen een knaller bij een zwangerschap :) maar lichte streep is zoals gezegd normaal. had ik hier ook altijd. maar 100% niet zwanger toen

3. Marbella

Marbella Niet meer actief

Klopt! Hier ook een knaller van een ovulatietest toen ik zwanger was (en uiteraard een positieve zwangerschapstest).

4. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Wel grappig dat jullie zo fel reageren op moppie, heb je dan wel alles gelezen wat ze heeft geschreven? Zo niet zou ik dat nog even doen...

Dat je iemand probeerd te beschermen prima, maar er zijn wel grenzen en staat iets je niet aan reageer dan ook gewoon lekker niet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat laatste kan ook op jezelf van toepassing zijn;)

6. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb alles goed gelezen hoor, en t enige wat mij niet aanstaat is hoe jij ieders keer weer reageert op de diverse topics. De reden waarom ik er alsnog op reageer; door mensen zoals jij zullen meiden steeds minder vaak dingen gaan posten en of hun vragen gaan stellen. En dat zou jammer zijn.

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het is negatieVe. En dit heeft geen fluit met het hebben van een 'eigen mening' te maken, maar met de feiten niet wensen te zien zoals ze zijn. Desondanks hoop ik voor jou en voor alle anderen die wachten op een positieve zwangerschapstest dat ze die snel in handen krijgen.

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb alles uitstekend gelezen, dank je. En dat laat onverlet dat Moppie hoop put uit iets wat NIET hoopgevend is, namelijk een licht streepje op een ovutest. En natuurlijk 'hoef' ik dat niet te zeggen, maar in het belang van Moppie (en van alle meelezers nu en in de toekomst) geef ik liever correcte informatie. Om dan weg gezet te worden alsof ik 'geniet van negatief doen' en moeite zou hebben met mensen met een eigen mening is een gotspe.

9. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Je kunt ook een positieve zwangerschapstest hebben vlak voor de ovulatie ;)

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    En jij praat mensen hoop aan die er niet is...vraag me af wat vervelender is uiteindelijk.Ik geef correcte informatie,daar zou jij nog wat van kunnen leren.

11. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hilly hou op met dat domme verbeteren van je. Ik heb een hekel aan mensen zoals jullie die ook maar altijd alles beter denken te weten dan een ander.

En Pipo, jij doet echt je naam eer aan zeg! Godzijdank heb ik geen uitgebreide handtekening anders had juist jij van mij een hoop kunnen leren. Hier uit blijkt wel weer dat jij niet half leest, ik geef niemand valse hoop zal ook niet durven. Nogmaals blij dat ik geen uitgebreide handtekening heb. Misschien een optie om eerst eens na te gaan denken voor je uberhaubt iets schrijft.

12. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik ben 4x zwanger geweest en heb alle 4 de keren voor de grap getest met een ovulatie test.

1 was positief en meteen knal knal.

En de overige drie negatief.
    En heb ze alle 4 b met 4 wk en 3 dagen gedaan.

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je hebt een pb.

14. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Pipo, je had ook gewoon hier neer kunnen zetten dat je mijn laatste bericht gemeld hebt.
    Jammer dat als iemand je wat tegen gas geeft dat je er dan gelijk een melding van moet doen.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik ben het met BiancaElisabeth eens. Er wordt door sommige personen in diverse topics op zeer belerende en neerbuigende toon gereageerd. Dit doet de sfeer niet goed. Het gebeurt in aardig wat topics inmiddels want ik lees voortdurend dat er gereageerd wordt naar mensen alsof ze enorm achterlijk zijn terwijl ze alleen maar een andere mening zijn toe bedeeld. Opvallend is dat het steeds dezelfden zijn die dit doen en het wordt nu best vervelend. Ik hoop dat de moderators dáár wat aan gaan doen.

16. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dames,

Ts heeft haar account laten verwijderen dus deze doen we dicht en willen we jullie tevens verzoeken op een leuke respectvolle manier op en naar elkaar te reageren.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina