Hallo allemaal, Ik ben pas net een dikke maand gestopt met de pil dus nog een heel onregelmatige cyclus denk ik zo. Ik heb ook geen flauw idee wanneer ik ongesteld moet worden. Nu had ik vannacht een droom dat ik een positieve zwangerschapstest in handen had. Dus toch een restje gedaan van de action. Daar zag ik een tuurstreepje...dacht ik tenminste. Dus voor de zekerheid ook kV 2 voor 5 gehaald. Kijken jullie mee? Beide zijn ongeveer 5 minuten na de afleestijd. Toen heb ik de foto gemaakt. Heel erg bedankt alvast Liefs stumpie
Het is nog heel licht wel he, maar ik zie wel iets. Dit is mijn action test van vandaag, ik ben 5w2d..
Ik zie ze op allebei! Gefeliciteerd. Ook ik was in de eerste ronde zwanger gestopt met de pil, en dan direct zwanger geen 1x on gesteld geweest. Dusss ik zou zeggen gefeliciteerd.
zou het ook m'n eisprong kunnen zijn? Ik lees hier net ergens dat een ze test ook kan uitslaan op je eisprong?
Ik zie ze op allebei, spannend! Fijn dat het zo snel raak is, al dat gedoe met cylussen etc blijft je mooi bespaard